کد خبر : 234831
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 13:42
-

کشاورز: تنش‌ها در بازی گیتی‌پسند و مس طبیعی است/ فخیم نیم‌فصل دوم دست‌مان را می‌گیرد

کشاورز: تنش‌ها در بازی گیتی‌پسند و مس طبیعی است/ فخیم نیم‌فصل دوم دست‌مان را می‌گیرد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از برتری تیمش مقابل مس سونگون گفت: هر دو تیم بازی تاکتیکی و باکیفیتی را به نمایش گذاشتند و مستحق این پیروزی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فوق‌العاده خوب و جذابی بود و هر دو تیم بازی درگیرانه و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. 

وی افزود: ما در هر دو نیمه خیلی خوب بازی کردیم و به بازی تسلط داشتیم و اگر بازیکنانم دقت بیشتری به خرج می‌دادند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم و با تمام احترامی که برای تیم مس قائل هستم، مستحق پیروزی بودیم.  

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به تنش‌های موجود در بازی تصریح کرد: وجود تنش در بازی‌های این مدلی طبیعی است و در سال‌های گذشته نیز این اتفاقات رخ داده و به هر حال بازی سنگینی بود و این مسائل پیش‌می‌آید.  

وی تاکید کرد: به نظرم مشکل خاصی وجود نداشت، حتی در پایان بازی همه بازیکنان یکدیگر را بغل کردند.  

کشاورز با تاکید بر اینکه بازی امروز فینال لیگ محسوب نمی‌شود، یادآور شد: ما بازی به بازی شرایط تیم‌مان را بررسی می‌کنیم و خیلی نگاه جدولی نداریم؛ تنها چیزی که الان می‌توانم بگویم این است که از عملکرد فوق‌العاده‌ تیمم راضی هستم و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم.  

وی درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: عملکرد داور نسبت به مسابقه خوب بود اما فکر می‌کنم که چند صحنه خیلی مهم در بازی گم شد. با این حال از تیم داوری تشکر می‌کنم چون باری سختی بود و نهایت تلاش‌شان را انجام دادند.  

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درمورد پیوستن ” فرهاد فخیم” به این تیم گفت: فخیم نیاز به تعریف و تمجید ندارد و بازیکن بسیار خوبی است؛ ما پس از آنکه فخیم به هر دلیلی از تیم سابقش جدا شد، با او مذاکره کردیم و خوشبختانه نظرات‌مان بهم نزدیک بود و توانستیم جذبش کنیم.  

کشاورز یادآور شد: از اضافه شدن فخیم به تیم خوشحالیم چون می‌دانیم بازیکن باکیفیتی است و امیدوارم از نیم‌فصل دوم که به تیم اضافه می‌شود، بتواند به ما کمک کند.  

کشاورز درمورد برنامه‌های گیتی‌پسند برای نیم‌فصل دوم رقابت‌ها و حضور در فصل نقل و انتقالات متذکر شد: در حال حاضر خیلی دنبال جذب بازیکن نیستیم، ما نفرات خوبی داریم و با همین نفرات کارمان را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.