کد خبر : 234838
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 13:52
-

ادامه حواشی در لیگ‌برتر فوتسال؛

آغاز مجدد تغییر نتیجه با پرتاب بطری به زمین؟!

آغاز مجدد تغییر نتیجه با پرتاب بطری به زمین؟!

در حالی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید که این بار هم شاهد حواشی و اتفاقات دیگری در مسابقات بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در سال‌های گذشته پرتاپ اشیا در رقابت‌های داخل سالن فوتسال به یک رسم برای کسب نتیجه و حواشی تبدیل شده بود که مدتی بود که دیگر شاهد اینچنین اتفاقات در سالن ها نبودیم. اما متاسفانه روز گذشته و در حین دیدار سن ایچ ساوه و رکن آذین مشهد مجددا شاهد پرتاپ اشیا آن هم از نوع بطری آب به داخل سالن محل بازی از سوی چند تماشاگرنما بودیم.

 این موضوع در حالی اتفاق افتاد که تیم سن‌ایچ در ابتدا دو بر صفر از رقیب خود رکن آذین عقب بود اما در نهایت در ثانیه‌های پایانی نماینده ساوه  توانست با نتیجه ۳ بر ۲  از حریفش پیش بیافتد؛ اما حریف مشهدی این تیم با توجه به فشار بازی روی به پاورپلی آورد و حتی دو بار توپ به تیرک دروازه‌ سن ایچ برخورد کرد و تا پایان بازی، تیم ساوه ای خطر تساوی را احساس می‌کرد. اما در ثانیه‌‌‌های پایانی بازی شاهد حرکت غیر اخلاقی و غیر ورزشی بودیم که ناگهان بطری آب از سمت سکوی پشت دروازه رکن‌آذین به داخل زمین مسابقه پرتاب و باعث شد دقایقی بازی متوقف شود.

 این حرکت غیر اخلاقی باعث شد که نماینده مشهد بیش از هر چیزی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. آن ها مدعی بودند محلی که بطری آب به داخل زمین پرتاب شده، جایی بود که  رضا سپندار کاپیتان سن‌ایچ به همراه تعدادی از هوادران این تیم نشسته بودند و با پرتاب این بطری عملا یک خطر جدی برای گلزنی تیم مشهدی از بین رفته است.

این موضوع مورد اعتراض شدید کادرفنی رکن آذین قرار گرفت و آنها خواستار برخورد داور با این موضوع شدند؛ اما در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و تیم سن ایچ موفق شد در ادامه گل چهارم را وارد دروازه تیم مشهدی کند.

در هفته گذشته و در دیدار فولاد زرند و مقاومت البرز هم حواشی زیادی در طول این بازی رخ داد.

تکرار این اتفاقات در هفته های اخیر در شرایطی است که به نظر می رسد نظارت دقیقی درباره دیدارهای لیگ فوتسال صورت نمی گیرد و در این باره به نظر می رسد فدراسیون فوتبال می بایست اقدامات موثری انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.