کد خبر : 234842
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 13:56
-

مدیرعامل فرش‌آرا: با استعفای قدرت بهادری مخالفت کردیم

مدیرعامل فرش‌آرا: با استعفای قدرت بهادری مخالفت کردیم

رضا سالار گفت: با استعفای قدرت بهادری مخالفت کردیم و وی از تیم فرش‌آرا جدا نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از دیدار فرش آرا برابر قندکاترین آمل در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، قدرت بهادری که در قامت مربی‌بازیکن در فرش‌آرا حضور دارد، استعفایش از ادامه همکاری با فرش‌آرا را اعلام کرد اما رضا سالار، مدیر عامل فرش‌آرا، اظهار کرد: با استعفای قدرت بهادری مخالفت هستیم و از وی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: اتفاقی که در دیدار برابر قندکاترین رخ داد، منجر به این تصمیم سرمریی فرش‌آرا شد اما در باشگاه فرش‌آرا بر اساس یک نتیجه هیج زمان تصمیم‌گیری نمی‌شود. بهادری به عنوان یک مربی جوان تحت فشار است و ما در باشگاه از وی حمایت می‌کنیم.

سالار گفت: همانطور که در بازی برابر سفیر گفتمان بازی باخته را بردیم، در این بازی ورق برگشت و شکست خوردیم. مسئولیت هر نتیجه با کل عوامل باشگاه است. در روزی که از ابتدای بازی با مشکلات متعددی مواجه بودیم، شرایط بازی به نحوی پیش رفت که خلاف پیش‌بینی ما بود.

وی اضافه کرد: در گفت‌وگوی تلفنی که با غلامعلی مرتضایی، رییس هیات مدیره و جبلی، عضو هیات مدیره باشگاه، داشتیم، نظر آن‌ها هم حمایت و ادامه کار قدرت بهادری بود و در نهایت به سرمربی هم اعلام شد که با استعفای ایشان موافقت نمی‌شود.

سالار گفت: از روز یکشنبه، ۱۵ آبان، با حضور سرمربی تمرینات برای دیدار برابر گهرزمین در سیرجان شروع می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.