کد خبر : 233448
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 11:20
-

تقی پور:امیدوارم مانند نیم‌فصل اول خوش بدرخشیم

تقی پور:امیدوارم مانند نیم‌فصل اول خوش بدرخشیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه به بازیکنانش ایمان دارد، تاکید کرد: که تیمش باید به مانند نیم‌فصل نخست برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی پور، پس از پیروزی این تیم مقابل زندی بتن کلاردشت اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ها شناخت لازم را از یکدیگر پیدا کرده اند، بازی با هر تیمی در اولین دیدار دور برگشت رقابت ها میتواند دشوار باشد، و زندی بتن نیز با تقویت نفرات خود و جذب چند بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی را در برابر تیم ما از خود ارائه دادند.

وی در رابطه با عملکرد شاگردان خود در این دیدار ادامه داد: با توجه به وقفهای که بین اتمام تا آغاز مجدد رقابت ها ایجاد شده بود فکر میکردیم بازیکنانمان تا حدودی از شرایط بازی دور باشند، اما در این دیدار با ارائه عملکردی مطلوبی باعث شدند تا کماکان صدرنشین باقی بمانیم، همچنین امیدوارم با ایجاد شرایطی مناسب، به مانند نیمفصل نخست به روند مطلوب خود ادامه دهیم.

تقی پور با اشاره به حمایت شرکت ملّی مس، از تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: جا دارد تشکر ویژهای از شرکت ملّی مس داشته باشم که در نیمفصل نخست با حمایت همه جانبه خود باعث قرار گرفتن ما در شرایط مناسب شدند و امیدوارم که در نیمفصل دوم همچنان با حمایت های لازم و همینطور تلاش بیوقفه بازیکنان و کادر فنی به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مسسونگون ورزقان در رابطه با اینکه تیم فوتسال مس، در بازار نقلوانتقالات بازیکنی را به خدمت نگرفته است، تصریح کرد: ما علاقه مند جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیمفصل بودیم، اما با توجه به مایکت موجود، بازیکنی در حد و اندازه تیم مس سونگون ورزقان وجود نداشت تا ما آن بازیکن را به خدمت بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با اعتماد کامل به بازیکنانمان، اعتقاد داریم که در نیمفصل دوم رقابت ها به مانند نیمفصل اول نمایش درخشانی را از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.