کد خبر : 233451
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 11:43
-

رضایی: از شکست مقابل مس سونگون درس گرفتیم

رضایی: از شکست مقابل مس سونگون درس گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدجواد رضایی سرمربی زندی بتن کلاردشت پس از شکست خارج از خانه در تبریز گفت: اولین دیدار ما در نیم فصل دوم و بعد از تعطیلات بود که با یکی از تیم های صاحب سبک و برند فوتسال کشور روبرو میشدیم. وی ادامه داد: با توجه به این مورد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدجواد رضایی سرمربی زندی بتن کلاردشت پس از شکست خارج از خانه در تبریز گفت: اولین دیدار ما در نیم فصل دوم و بعد از تعطیلات بود که با یکی از تیم های صاحب سبک و برند فوتسال کشور روبرو میشدیم.

وی ادامه داد: با توجه به این مورد که دو تا از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در این دیدار در اختیار نداشتیم مجبور شدیم از نفرات جدید بیشتری در ترکیب خود استفاده کنیم که همین موضوع کمی هماهنگی ما را در بحث دفاع تیمی با مشکل روبرو کرد.

رضایی گفت: در فاز هجومی و ایجاد موقعیت از روند فنی تیم خود در این دیدار رضایت کامل دارم و فقط کمی در به ثمر رساندن ضربات آخر عدم تمرکز گریبان تیم مارا گرفت و نتوانستیم از موقعیت های گل بیشماری که داشتیم نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی زندی بتن کلاردشت گفت: الحق و الانصاف باید عملکرد آقای علیرضا صمیمی سنگربان تیم مس سونگون را هم تحسین کنم که واقعا عملکرد درخشانی داشتند و قطعا اگر ایشان امروز درون دروازه مس قرار نداشت ، قطعا نتیجه متفاوتی رقم میخورد.

رضایی اضافه کرد: در مجموع از نمایش در برابر تیم مس رضایت دارم و به بازیکنان و کادر فنی تیم زندی بتن کلاردشت خسته نباشید عرض میکنم و از مدیریت محترم باشگاه نیز بابت حمایت جانبه ای که از مجموعه دارند سپاسگذارم.

سرمربی زندی بتن کلاردشت افزود: در نهایت هم به تیم خوب و شایسته مس سونگون برای کسب این پیروزی تبریک عرض میکنم و برای این تیم در ادامه راه بهترین ها را آرزومندم.

محمد جواد رضایی سرمربی زندی بتن در انتها گفت: ما نتیجه این بازی را فراموش می کنیم اما درس هایی که به ما داد را از یاد نخواهیم برد و از همین لحظه برای بازی مهم هفته آینده برابر تیم خوب مقاومت البرز برنامه ریزی خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.