کد خبر : 233498
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 18:58
-

شمسایی: پیروزی مقابل ولز، خوشحال‌کننده‌ترین اتفاق ممکن بود/ بازیکنان همه تیم‌های فوتسال را می‌بینم

شمسایی: پیروزی مقابل ولز، خوشحال‌کننده‌ترین اتفاق ممکن بود/ بازیکنان همه تیم‌های فوتسال را می‌بینم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: نمایش ایران فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم این پیروزی در شرایط فعلی، یک انرژی مثبت و خوشحال‌کننده‌ترین اتفاق محسوب می‌شود. از این پیروزی لذت بردیم و اتحاد اعضای تیم کاملاً مشهود بود. از بچه‌های تیم ملی تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی با آمریکا را هم با موفقیت پشت سر بگذرانند.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال را دنبال می‌کند، تصریح کرد: دیدارهایی که از تلویزیون پخش می‌کنند، تماشا می‌کنم و برای بازی‌هایی که پخش مستقیم ندارند،‌ نماینده می‌فرستم. می‌خواستم بازی مقاومت البرز و سن‌ایچ ساوه را هم ببینم که بازی ایران – ولز اینقدر از من انرژی گرفت که این مسابقه را از تلویزیون تماشا کردم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: هر سه بازی فوتسال روز جمعه را به‌صورت همزمان رصد می‌کردم و به دنبال بازیکنان جوانی هستم که آینده فوتسال را بسازند. لیگ برتر را با تمام توان دنبال می‌کنم و شهاب‌الدین سفال‌منش (مربی تیم ملی) هم لیگ را می‌بیند. منتظر هستیم که جام جهانی فوتبال به خوشی تمام شود و درباره برنامه‌های خودمان با اصولی جمع‌بندی کنیم.

شمسایی در مورد دیدارهای دوستانه پیش روی تیم ملی ایران بیان کرد: با برخی تیم‌های بزرگ جهان صحبت کردیم و آنها «اوکی» دادند،‌ اما تا زمانی که سوار هواپیما نشوم، هیچ دیداری را قطعی نمی‌دانم. اگر بازی تدارکاتی هم نداشته باشیم، لیگ برتر باید همین‌گونه جلو برود تا بازیکنان از فُرم خارج نشود. پس از لیگ هم نباید اجازه بدهیم بازیکنان دچار اُفت شوند و من پیگیر تدارکات لازم هستم.

«جوانان را رصد می‌کنم و چشمم شش هفت بازیکن را گرفته است.»، وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: این نفرات نوید روزهای خوش را می‌دهند و امیدوارم آنها در تیم ملی نیز مانند لیگ باشند. من به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه نمی‌کنم و همه بازیکنان را بررسی می‌کنم. همچنین می‌خواهیم یک تیم ملی برای رده سنی ۱۹ تا ۲۲ سال بگذاریم تا پشتوانه‌سازی خوبی داشته باشیم. اگر هم AFC تورنمنتی برای این رده سنی بگذارد، عالی می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.