کد خبر : 233281
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 12:09
-

شریف: برای جبران نتایج از دست رفته تلاش می‌کنیم/می‌توانیم جایگاهی که استحقاقش را داریم به دست آوریم

شریف: برای جبران نتایج از دست رفته تلاش می‌کنیم/می‌توانیم جایگاهی که استحقاقش را داریم به دست آوریم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس به فکر جبران نتایج از دست رفته مسابقات سوپر لیگ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فاطمه شریف پس از متوقف کردن پالایش نفت آبادان و پیروزی برابر پیکان گفت: در دور اول مسابقات با توجه به اینکه تیم ما نسبت به پیکان و پالایش نفت آبادان و سایر تیم‌ها دیرتر بسته شده بود، برای آماده سازی تیم زمان از دست دادیم و نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی به نتایج تیمش در دور نخست مسابقات اشاره کرد و افزود: ما در این دور چهار پیروزی، دو باخت و یک تساوی داشتیم، اما در نیم فصل دوم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و به دلیل امتیازات تیمی بیشتری که به دست آمد توانستیم نتایج را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس با اشاره به پیروزی‌های دو هفته اخیر شاگردانش برابر دو تیم بالای جدول خاطرنشان کرد: ما در آبادان به تساوی دست پیدا کنیم و پیکان را در زمین خودش شکست دادیم. به هر حال این اولین شکست پیکان در طول فصل بود و آبادان هم در زمین خودش امتیازی از دست نداده بود و این هفته هم نتیجه خیلی عجیبی مقابل تیم رایزکو داشت که ۹ بر ۳ شکست خورد.

وی با بیان این مطلب که جذابیت‌های لیگ به دلیل غیر قابل پیش بینی بودنش بالاست، اظهار داشت: من فکر می‌کنم همین پایاپای بودن و غیر قابل پیش بینی بودن رقابت ها باعث می‌شود جذابیت‌ها بالا برود. ما هم می‌توانیم جایگاهی که استحقاقش را داریم یعنی صدر جدول را به دست آوریم.

شریف در پایان یادآور شد: ما ۳ امتیاز تا صدر جدول و نسبت به تیم دوم که آبادان است، دو امتیاز کمتر داریم که امیدوارم بتوانیم در بازی های باقیمانده این اختلاف را جبران کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.