کد خبر : 233286
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 9:16
-

مولایی: رکن‌آذین مشهد را از هفته آینده تماشا کنید/نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم

مولایی: رکن‌آذین مشهد را از هفته آینده تماشا کنید/نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم

مربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: با اضافه شدن بازیکنان جدید از هفته آینده رکن‌آذین از وضعیت فعلی خارج خواهدشد و روند خوبی را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، منصور مولایی مربی تیم رکن آذین مشهد در خصوص شکست ۴ بر ۰ تیمش مقابل گهرزمین سیرجان در چارجوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و بر خلاف تیم حریف نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. در نیمه نخست تمرکز تیمی بیشتری داشتیم و با برنامه‌تر بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به علت بازی هجومی پشت دفاع خود را خالی کردیم و شیرازه تیم بهم ریخت. تیم حریف نیز از فضای خالی پشت بازیکنان نهایت استفاده را برد و به گل رسید.

مربی تیم رکن‌آذین خاورمیانه یادآور شد: ۳ بازیکن جدید رکن‌آذین از هفته آینده به جمع ما اضافه خواهند شد و با اضافه شدن آنان رکن‌آذین از وضعیت فعلی خارج خواهد شد.

رکن‌آذین خاورمیانه که تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با ۴ امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی قرار دارد، باید در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه، ۹ آذرماه در خانه پذیرای مس سونگون باشد. مس سونگون با ۳۶ امتیاز صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتسال ایران است و شاگردان حمید بی‌غم کار سختی مقابل این تیم باسابقه دارند.

قند کاترین آمل که در رده دوازدهم جدول قرار دارد، ۱۴ امتیازی است و رکن‌آذین برای بقا در لیگ برتر باید این فاصله ۱۰ امتیازی را تا پایان لیگ جبران نماید تا حکم بقای خود را امضا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.