کد خبر : 233203
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 21:26
-

تقی پور: از همان دقیقه اول تیم برتر بازی بودیم

تقی پور: از همان دقیقه اول تیم برتر بازی بودیم

سرمربی مس سونگون ورزقان تأکید کرد که تیمش با برتری کامل به سه امتیاز بازی با رکن آذین رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شاگردان اسماعیل تقی پور با برتری شش بر دو مقابل میزبان خود رکن آذین، ۳۹ امتیازی شدند تا با اختلاف پنج امتیازی با تیم دوم، صدرنشینی خود را تحکیم بخشند.

سرمربی مس سونگون ورزقان در مورد این پیروزی گفت: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. با همه احترامی که به تیم حریف قائلم از همان دقیقه اول تیم برتر میدان بودیم و همان‌طور که دیدید توانستیم خیلی زود به گل برسیم و در ادامه هم این برتری را حفظ کنیم. البته تأکید می‌کنم تیم رکن آذین برخلاف رتبه‌ای که دارد یک تیم خوب و خطرناک است.

او در ادامه افزود: حفظ صدرنشینی هدف اصلی ما بود که به آن رسیدیم. هرچقدر حاشیه امنیت بیشتری ایجاد کنیم با آرامش بیشتری به سمت قهرمانی پیش خواهیم رفت ولی در کل تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بی‌توجه به نتایج رقیبان فقط به فکر کسب حداکثر امتیازات باشد.

تقی پور خاطرنشان کرد: می‌توانستیم بدون اینکه گلی دریافت کنیم به بازی پایان دهیم ولی در چند دقیقه پایانی و وقتی‌که نتیجه شش – صفر شده بود کمی بچه‌ها تمرکز خود را از دست دادند و دو گل دریافت کردیم. می‌شد این‌گونه نشود اما به‌هرحال پیروزی پرگلی داشتیم و از این بابت خوشحالیم.

او در پاسخ به این سؤال که مس تا پایان می‌تواند صدرنشینی خود را حفظ و قهرمان شود گفت: چراکه نه. این تیم برای قهرمانی وارد مسابقات شده است. تحت حمایت کامل صنایع مس و مدیریت و هیئت‌مدیره باشگاه هستیم و از این بابت نهایت تشکر را از آنها داشته و تلاش می‌کنیم تا با رسیدن به هدف، این زحمات را جبران کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.