کد خبر : 233200
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 - 11:23
-

رضایی: نیمه اول بیشتر راه غلبه بر مقاومت را رفتیم

رضایی: نیمه اول بیشتر راه غلبه بر مقاومت را رفتیم

سرمربی زندی بتن کلاردشت از دیدار مقابل مقاومت البرز و شرایط تیمش سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدجواد رضایی، سرمربی زندی بتن کلاردشت پس از برتری مقابل مقاومت البرز به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: بلافاصله بعد از دیدار هفته اول برابر مس سونگون شروع به برنامه ریزی برای این دیدار مهم کردیم.

وی ادامه داد: در طول هفته بار ها به بازیکنان تیم متذکر شده بودیم که به هیچ عنوان نباید به جایگاه مقاومت البرز در جدول رده بندی توجهی نداشته باشند چرا که این تیم از کیفیت فنی بالا و کادرفنی توانمندی بهره میبرند که تا به اینجای کار قطعا بدشانسی گریبان گیر این تیم شده است و نتوانسته اند نتایج ایده آل را کسب کنند

رضایی افزود: قطعا اگر لحظه ای غفلت کنیم به سختی تنبیه خواهیم شد.

سرمربی زندی بتن کلاردشت گفت: در طول هفته نقاط ضعف و قوت تیم مقاومت البرز را مورد آنالیز و بررسی قرار دادیم و برای تمامی لحظات این بازی از پیش برنامه ریزی کرده بودیم و خداوند متعال را شاکر هستیم که از همان دقایق ابتدایی بازی طبق استراتژی که داشتیم پیش رفت و تقریبا توانستیم در همان نیمه اول کار نتیجه گیری را تا درصد بالایی به پیش ببریم.

رضایی در خصوص نیمه دوم مسابقه اظهار داشت: در نیمه دوم هم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و نتیجه را حفظ کنیم که در این امر نیز موفق ظاهر شدیم و توانستیم در یک بازی سخت و نفس گیر به سه امتیاز مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی زندی بتن گفت: این بازی برای ما به پایان رسید و از همین لحظه به دنبال برنامه ریزی ایده آل برای بازی مهم هفته آینده در برابر تیم خوب و قابل احترام سفیرگفتمان تهران هستیم.

رضایی ادامه داد: از تمامی بازیکنان تیم زندی بتن کلاردشت که با انرژی مضاعف و تمرکز بالا در این دیدار ظاهر شدند تشکر و قدردانی میکنم و خوشحالم که مزد زحمات و تلاش خودشان را دریافت کردند و همچنین از کادرفنی خوب و کادر اجرایی زحمتکش باشگاه زندی بتن که لحظه ای دست از تلاش برای موفقیت این تیم برنمی دارند نیز سپاسگذارم‌ و برای تیم مقاومت البرز در ادامه راه بهترین ها را آرزومندم.

محمدجواد رضایی سرمربی زندی بتن کلاردشت در انتها در خصوص صدور مجوز برگزاری مسابقات خانگی در شهر کلاردشت و سالن خانگی گفت: از مسئولین محترم سازمان لیگ فوتسال و کمیته داوران تشکر میکنم که کمال همکاری را با مجموعه زندی بتن کلاردشت داشتند و مجددا مجوز میزبانی این تیم را در سالن خانگی خودش صادر کردند. قطعا این اتفاق خوشایند باعث خوشحالی مردم ورزش دوست و محترم کلاردشتی خواهد شد که مجددا تیم شهر خود را در خانه می بینند و همچنین باعث دلگرمی مدیریت باشگاه زندی بتن در مسیر حضور در فوتسال و تیم داری در این رشته می باشد .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.