کد خبر : 233156
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 21:56
-

تقی‌پور: فردا برای برد بازی می‌کنیم/ هدف ما تحکیم صدرنشینی است

تقی‌پور: فردا برای برد بازی می‌کنیم/ هدف ما تحکیم صدرنشینی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اعلام کرد که هدف تیمش در دیدار فردا مقابل گهر زمین سیرجان تحکیم صدرنشینی است.

مس سونگون ورزقان فردا (دوشنبه) در هفته شانزدهم لیگ برتر درحالی میزبان گهر زمین سیرجان خواهد بود که با شروع مقتدرانه در نیم‌فصل دوم توانست جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کرده و فاصله خوبی با رقبایش ایجاد کند.

مس در فصل جاری تمامی دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به دنبال تداوم این رکورد صد درصدی و تثبیت صدرنشینی خود در جدال با تیم سیرجانی است.

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس سونگون در مورد تقابل فردا با گهر زمین گفت: با یکی از تیم‌های خوب این چند وقت اخیر بازی داریم و با تمام احترامی که برای گهر زمین قائل هستیم، فردا برای کسب برد بازی می‌کنیم. به یاری خدا و تلاش بچه‌ها شروع خوب خود را در نیم‌فصل دوم ادامه می‌دهیم تا با حاشیه امنیت بالا در هفته‌های پایانی حاضر شویم.

وی درباره آمادگی شاگردانش برای این بازی یادآور شد: بعد از بازی مشهد فرصت کمی برای ریکاوری و آماده‌سازی بازیکنان داشتیم. به هر شکلی که بود به فرم ایده آلی که می‌خواستیم رسیدیم چراکه تحکیم صدرنشینی هدف اصلی ماست.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: با شناخت کامل نسبت به تیم حریف در بازی فردا حاضر خواهیم شد. یک سری اشکالات و موارد هم در تیم خودمان بود که آنها را هم رفع کردیم و ان‌شاءالله فردا دست‌پر از زمین خارج خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.