کد خبر : 233129
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 9:36
-

بهادری: امیدوار به تداوم روند خوب فرش‌آرا هستیم/در تمرینات آنالیز خوبی از حریف داشتیم

بهادری: امیدوار به تداوم روند خوب فرش‌آرا هستیم/در تمرینات آنالیز خوبی از حریف داشتیم

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: از اینکه روی دور برد افتاده‌ایم و بدشانسی‌ها پایان یافته خوشحالم و امیدوارم روند خوبمان ادامه‌دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قدرت بهادری سرمربی فرش آرا مشهد، پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. نماینده قم شرایط خوبی داشت و نیم‌فصل دوم را با ۲ برد متوالی آغاز کرده بود.

وی افزود: پیش‌بینی یک بازی سخت در مشهد مقابل این تیم را کرده بودیم. در تمرینات آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی در بازی مدیریت کرده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد یادآور شد: هر دو تیم شرایط یکسانی در جدول داشتند و به دنبال تداوم پیروزی‌های خود در لیگ بودند. تمام تلاش ما این است که روند خوب فرش‌آرا تداوم داشته باشد.

فرش‌آرا موفق شد با ثبت این پیروزی، ۲۱ امتیازی شود و به رتبه هفتم جدول صعود کند. قدرت بهادری و شاگردانش دیگر از منطقه خطر فاصله گرفته‌اند و در هفته آینده باید به مصاف گیتی‌پسند اصفهان، یکی از مدعیان قهرمانی بروند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.