کد خبر : 232816
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 21:28
-

سرمربی سفیر گفتمان: به دنبال جایگاه سوم و چهارمی لیگ برتر فوتسال نیستیم

سرمربی سفیر گفتمان: به دنبال جایگاه سوم و چهارمی لیگ برتر فوتسال نیستیم

سرمربی سفیر گفتمان گفت: به دنبال جایگاه سوم و چهارمی نیستیم. با توجه به اینکه سفیر گفتمان نخستین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کند، میانه جدول برای ما جایگاه خوبی به شما می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رضا زرخانلی پس از پیروزی مقابل رکن آذین خاورمیانه مشهد بیان کرد: رکن‌آذین تیم خوب و جنگده‌ای است. ضمن اینکه یک بازیکن خوب برزیلی نیز برای تقویت تیم خود به تیمشان اضافه کرده‌اند تا در ادامه لیگ بتوانند بقای خود را تثبیت کنند.

 

وی گفت: در این دیدار یک بازی خوب و انتحاری از خود به نمایش گذاشتند. موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کرده و ما را تحت فشار قرار دادند، اما بازیکنان ما دست و پا بسته نبوده و توانستند بازی خوب و معقولی انجام دهند.

 

سرمربی سفیر گفتمان تهران افزود: پیش از بازی بازیکنان را به نوع دفاعی که باید مقابل تیم رکن‌آذین و بازیکنان آن به خصوص بازیکن جدید این تیم باید انجام دهیم به خوبی آگاه کردیم. ۲ بر یک نتیجه نزدیکی است و این نتیجه می‌توانست به سود رکن‌آذین باشد، اما بازیکنان ما اشتباهات کمتری داشتند و موقعیت‌های بهتری خلق کردند. همچنین در دفاع نیز عملکرد خوبی داشتیم.

 

زرخانلی تصریح کرد: در هفته نخست نیم‌فصل دوم گیتی‌پسند و در هفته دوم سن‌ایچ را شکست دادیم. بازیکنان ما شخصیت خود را به لحاظ فوتسالی نشان دادند. آن ۲ پیروزی باعث شد بتوانیم روند رو به رشدی کسب کنیم و بازیکنان با کیفیت بهتری فوتسال بازی کنند.

 

وی ادامه داد: هر تیمی در خط دفاع و حمله اشتباه دارد. ما نیز اشتباهاتی داشته‌ایم، اما سعی کردیم اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. دروازه‌بان ما نیز عملکرد قابل توجهی داشت و توانست شوت‌های تیم حریف را به خوبی مهار کند.

 

زرخانلی یادآور شد: کادرفنی اگر بتواند این بازیکنان را به خوبی حفظ کند می‌توانیم جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم. به دنبال جایگاه سوم و چهارمی نیستیم. با توجه به اینکه سفیر گفتمان نخستین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می‌کند، میانه جدول برای ما جایگاه خوبی به شما می‌رود.

گفتگو: رامین احمدپور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.