کد خبر : 232786
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 9:00
-

بهادری:‌ از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل گیتی‌پسند داریم/ بازیکنان تیمم جوان هستند

بهادری:‌ از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل گیتی‌پسند داریم/ بازیکنان تیمم جوان هستند

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با توجه به اینکه گیتی‌پسند در هفته‌های گذشته نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، قدرت بهادری پس از شکست ۶ بر ۲ فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما از قبل پیش‌بینی این بازی را کرده بودیم و می‌دانستی بازی سختی مقابل تیم خوب گیتی‌پسند داریم. باشگاه گیتی‌پسند یک باشگاه با نظم و با بازیکنان با کیفیت در لیگ برتر است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه گیتی‌پسند در هفته‌های گذشته نتوانسته بود نتیجه لازم را به دست آورد. در این بازی همانطور که از قبل این پیش‌بینی را داشتیم بازی سختی مقابل این تیم برگزار کردیم. در بازی امروز ما دو بازیکن خوب خود سعید مؤمنی و بهمن جعفری در اختیار نداشتم و این موضوع کار ما را کمی سخت‌ کرد. در اوایل بازی خوبی را همه شاهد بودند، اما متأسفانه در ادامه نبود این دو بازیکن به خوبی احساس شد.

 

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا عنوان کرد:‌ تیم ما تیمی کاملاً جوان است و برعکس گیتی‌پسند که بازیکنان با تجربه‌ای را در اختیار دارد. آنها توانستند بازی را به خصوص در نیمه دوم در اختیار خود داشته باشند و سه امتیاز این دیدار را به دست آوردند. این پیروزی را به تیم خوب گیتی‌پسند و سرمربی این تیم محمد کشاورز تبریک می‌گویم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.