کد خبر : 232783
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 8:59
-

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: با توجه به ناکامی‌های هفته‌های اخیر به ۳ امتیاز دیدار با قند کاترین نیاز مبرم داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین صبوری بعد از پیروزی ۳ بر دو سن‌ایچ ساوه مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: این دیدار بازی جذاب و جان‌داری بود. تیم کاترین یکی از تیم‌های خوب و کادر فنی قوی در اختیار دارد و بازیکنان این تیم عملکرد خوبی در لیگ از خود نشان دادند و ما بازی پرفشاری با این تیم برگزار کردیم.

 

وی افزود:‌ بعد از ناکامی در این چند هفته اخیر از همان ابتدا به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار بودیم و به این ۳ امتیاز احتیاج داشتیم. در طول هفته قند کاترین را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خدا را شاکرم در روزی که بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و با تمام توان بازی کردند توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوریم. این ۳ امتیاز در ادامه راه خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در مورد ناکامی‌های اخیر تیمش عنوان کرد: ناکامی برای همه تیم‌ها وجود دارد و برد و باخت یک نتیجه قابل پیش‌بینی در ورزش است. در این چند هفته ما چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در طول بازی‌ها بازیکنانم به طور کامل در اختیار نبودند. خدا را شکر رفته رفته بازیکنانم برگشتند و شرایط خوب شد و همانطور که مشاهده کردید توانستیم در روزی که به پیروزی نیاز داشتیم، سه امتیاز را به دست آوریم.

 

صبوری در مورد حضور سپندار گفت: سپندار یک آمادگی نسبی داشته و به دلیل اینکه صددرصد هنوز آماده حضور در لیگ نیست به این نتیجه رسیدیم تا زمانی که به شرایط ایده‌آل و آرمانی خود برسد از وی استفاده کنیم و ان‌شاءالله در هفته آینده از او استفاده می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.