کد خبر : 232811
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 16:23
-

غیبت بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا سه هفته‌ می‌شود؟

غیبت بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا سه هفته‌ می‌شود؟

مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه پالما که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشته است، احتمال دارد دو بازی دیگر پالما را در لیگ اسپانیا از دست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مسلم اولادقباد یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران است که این فصل عازم تیم پالما اسپانیا شده و در مدت دو ماه حضورش در این تیم عملکرد چشمگیری داشته است. اولادقباد در رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا هشت بار به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن اما باوجود اینکه ملی پوش بوده همچنان مشکلاتی برای خروج از کشور دارد و باید هر سه ماه یکبار با بازگشت به ایران، مجوز خروج خود را تمدید کند.

مجوزه سه ماهه نخست این بازیکن که علاوه بر سفر به اسپانیا شامل حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در کشور کویت هم می‌شد، به پایان رسیده و اولادقباد در حال حاضر در ایران به سر می‌برد.

این بازیکن پیش از بازی هفته سیزدهم پالما در لیگ اسپانیا مقابل رئال بتیس به ایران بازگشت. باشگاه اسپانیایی در این ارتباط پیش بینی کرده بود که اولادقباد ممکن است بازی هفته چهاردهم مقابل سوتا را هم از دست بدهد.

این پیش بینی حالا ممکن است با شرایط سخت‌تری هم برای پالما و اولادقباد همراه بشود چرا که احتمال دارد دوری ملی پوش ایران از ترکیب پالما به سه هفته هم برسد.

اولادقباد گفت: متاسفانه سه ماه مجوز خروج از کشور من به پایان رسید و هنوز با درخواست من برای تبدیل مجوز به حالت ۶ ماه موافقت نشده. با وضعیت فعلی احتمال دارد حتی دو هفته دیگر از لیگ اسپانیا را از دست بدهم و نتوانم برای پالما بازی کنم؛ آن‌هم در شرایطی که این هفته‌ها می‌تواند برایم مهم و سرنوشت ساز باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان دقیق بازگشتش به اسپانیا مشخص شده است؟ تاکید کرد: چیزی مشخص نیست. شاید ظرف چند روز آینده مجوز تمدید شود؛ شاید هم طولانی‌تر بشود.

این ملی پوش فوتسال همچنین اقداماتش را برای انتقال خانواده اش به کشور اسپانیا آغاز کرده اما هنوز ویزای آنها صادر نشده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.