کد خبر : 232823
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 10:21
-

مقاومت چگونه در تبریز گلباران شد؟

مقاومت چگونه در تبریز گلباران شد؟

تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال موفق به کسب پیروزی پرگل مقابل مقاومت البرز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم های مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ یکشنبه ۲۰ آذرماه، در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان لاله های نارنجی آذربایجان با برتری ۶ بر دو به برتری رسیدند.

 

مسی ها بازی را طوفانی آغاز کرده و موفق شدند در پنج دقیقه ابتدایی، توسط سالار آقاپور و مهدی جاوید، دو بر صفر پیش بیافتند.

 

در ادامه کار فشار مس‌سونگون به روی دروازه مقاومت بیشتر و بیش‌تر شد و درحالی که شاگردان تقی‌پور تیرک چارچوب البرزی ها را به لرزه در آوردند، قفل دروازه این تیم باز نشد و در لحظات پایانی نیمه نخست، بهروز عظیمی گل میهمان را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با برتری ۲ بر یک مسی ها به پایان برسد.

 

مسی ها نیمه دوم را به مانند ۲۰ دقیقه اول، پرقدرت آغاز کردند و مهدی جاوید، آقای گل نارنجی‌پوش بلامنازع لیگ‌برتر فوتسال، با به ثمر رساندن گل های چهارم و پنجم تیمش، شمار گل‌های زده خود را به عدد ۲۵ رسانده و در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها باقی ماند.

 

سالار آقاپور نیز از قائله عقب نماند و در پیروزی پرگل تیمش سهیم بود تا گل ششم مسی ها به نام ملی‌پوش ریز نقش این تیم به ثمر برسد.

 

البرزی ها نیز تنها یک توپ را وارد دروازه میزبان کردند، تا در برتری پرگل لاله های نارنجی تغییری ایجاد نشود و شاگردان سعید تقی‌پور با پیروزی ۶ بر یک در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کنند.

 

مس‌سونگون ورزقان با کسب این پیروزی ۴۵ امتیازی شده و صدرنشین باقی ماند، مقاومت البرز نیز با ۱۱ امتیاز جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.