کد خبر : 232768
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 21:48
-

سرمربی آناصنعت استعفا کرد/ قاسمی: احساس کردم کنار رفتنم می‌تواند به تیم کمک کند

سرمربی آناصنعت استعفا کرد/ قاسمی: احساس کردم کنار رفتنم می‌تواند به تیم کمک کند

سعید قاسمی از سرمربیگری آناصنعت قم کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سعید قاسمی از سرمربیگری تیم فوتسال آناصنعت قم در ادامه فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور استعفا کرد.

قاسمی در خصوص این تصمیم به روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت گفت: بسیار خوشحالم که بعد از سال‌ها بازی در سطح اول فوتسال ایران، تجربه سرمربیگری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مجموعه منسجمی همچون آناصنعت برای من فراهم شد.

وی ادامه داد: از هفته نهم رقابت‌ها به اتفاق دوستان عزیزم در کادر فنی تیم آناصنعت، تمام توان‌مان را برای موفقیت تیم آناصنعت پاسارگاد در لیگ برتر و سربلندی فوتسال قم به کار گرفتیم و از هیچ کوششی برای کسب نتایج مطلوب و ارتقاء جایگاه تیم در لیگ فروگذار نکردیم.

قاسمی اضافه کرد: بسیاری از نفرات تیم ما را فوتسالیست‌های جوان تشکیل می‌دادند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند، ما در بسیاری از هفته‌های لیگ بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله در ترکیب تیم به کار گرفتیم که کمتر مربی‌ای آن را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که از نظر بازیکن کاستی‌های زیادی داشت، با این حال یک تیم همدل بودیم و با همدلی کار را پیش بردیم، البته قبول دارم که در هفته هفدهم نتیجه خوبی نگرفتیم و باشگاه حق دارد که از این نتیجه رضایت نداشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: هدف من کمک به تحول و توسعه فوتسال قم بود، اما احساس کردم در این شرایط کنار رفتنم از تیم آناصنعت می‌تواند به تیم کمک کند، به همین خاطر تصمیم به استعفا گرفتم و با تشکر از تک تک همکارانم در کادر فنی و بازیکنان تیم آناصنعت برای آنها آرزوی موفقیت دارم، ضمنا قدردان هیات مدیره محترم باشگاه به ویژه دوست عزیزم سیدمجید شرافتی رئیس هیات مدیره، سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه و روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه هستم و برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

گفتنی است: سعید قاسمی چهره موفق و شاخص فوتسال استان قم در دهه‌ها ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ که در تیم‌های مختلف باشگاهی عملکرد موفقی داشت، از هفته نهم فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال هدایت تیم آناصنعت پاسارگاد قم را بر عهده گرفت و در طول ۹ هفته مقابل رقبای لیگ برتری چهار پیروزی و پنج باخت کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.