کد خبر : 232762
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آذر 1401 - 20:42
-

کشاورز: با آناصنعت برنامه بلندمدت داریم / امیدوارم مجموعه فوتسال قم را راضی نگه‌ داریم

کشاورز: با آناصنعت برنامه بلندمدت داریم / امیدوارم مجموعه فوتسال قم را راضی نگه‌ داریم

سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک بزرگان و همه اهالی این استان که خودم دست نیاز پیش همه آنها دراز می‌کنم، این مسیر و مجموعه‌ای که در کنار فوتسال قم هستند را راضی نگه داریم و به جلو ببریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، فرهاد کشاورز بعد از نخستین حضور خود در تمرین تیم آناصنعت اظهار کرد: ابتدا جا دارد از همه آنهایی که برای اعتلای نام فوتسال قم زحمت کشیده‌اند تشکر ویژه‌ کنم، مجموعه فوتسال قم سال‌ها قدمت دارد و بزرگان زیادی در این شهر زحمت کشیده‌اند، مخصوصا از سعید قاسمی و همکاران‌شان که زحمت این تیم را کشیده‌اند و آقای غیاثی و مهندس قلی‌زاده و همه بزرگان قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: به هر حال قسمت و راه ما در ادامه مسیر مربیگری در فوتسال به شهری رسید که یک بار دیگر نیز به اینجا و اما نشد که به مجموعه فوتسال قم خدمت کنم ولی الان آمده‌ام و فکر می‌کنم که بتوانم این مسیر و راه را به بهترین نحو به انتها برسانیم‏ چرا که ما با قراری که با باشگاه داریم به دنبال اجرای برنامه‌های بلند مدت هستیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک بزرگان و همه اهالی این استان که خودم دست نیاز پیش همه آنها دراز می‌کنم، این مسیر و مجموعه‌ای که در کنار فوتسال قم هستند را راضی نگه داریم و به جلو ببریم.

وی در ادامه راجع به موقعیت تیم آناصنعت پاسارگاد در فصل جاری لیگ برتر و برنامه‌های خود برای ارتقاء جایگاه این تیم در لیگ عنوان کرد: هدف‌گذاری بنده و باشگاه برای این فصل، فقط ثبات تیم است و اصل موضوع ما سازندگی برای آینده است.

کشاورز افزود: مطمئنا ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، می‌دانیم چهار هفته بسیار سخت داریم که سه بازی بیرون از خانه در مقابل تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر فوتسال داریم، اما ما هم تیم قم هستیم و اتکاء ما به جوان‌ها و با تجرب‌های‌مان است.

سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در پایان تصریح کرد: من همیشه این حرف را زده‌ام و اگر به مصاحبه‌های قبل من نگاه کنید، همیشه می‌گویم جوری کار می‌کنیم که همه از دیدن بازی تیم ما لذت ببرند، با وجود زمان کمی که داریم اما میراث افرادی که برای این کار زحمت کشیده‌اند را جلو می‌بریم و مطمئنا کاری می‌کنیم که بتوانیم برای آینده یک پلن (برنامه) خوب را پایه‌ریزی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.