کد خبر : 233338
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 19:06
-

سرمربی فوتسال بانوان پیکان: تا قهرمانی ۷ فینال در پیش داریم

سرمربی فوتسال بانوان پیکان: تا قهرمانی ۷ فینال در پیش داریم

سرمربی تیم پیکان، صدرنشین سوپرلیگ فوتسال بانوان پس از پایان دور دوم این رقابت‌ها توضیحاتی را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، روز گذشته دیدار‌های هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران برگزار شد و پیکان به عنوان صدرنشین و قهرمان دور دوم رقابت‌ها معرفی شد تا پس از وقفه سه هفته‌ای، ۸ تیم حاضر در سوپرلیگ برای بار سوم به مصاف هم بروند. نیلوفر اردلان سرمربی پیکان پس از برتری ۷ گله مقابل صنعت فجر شیراز گفت: قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان و کادر فنی و همچنین مجموعه پیکان تبریک می‌گویم، اما ما می‌دانیم که جام را آخر فصل می‌دهند و این قهرمانی در نیم فصل را فراموش می‌کنیم و خودمان را با برنامه ریزی درست و تلاش بیشتر بچه‌ها و همت کادرفنی برای دور سوم رقابت‌ها آماده می‌کنیم.

اردلان ادامه داد: هر کدام از ۷ بازی دور سوم برای ما حکم فینال را دارد و ما ۷ فینال را پیش‌رو داریم. البته با نتایجی که روز آخر رقابت‌ها به دست آمد حاشیه امنیتی مناسبی برای ما ایجاد شد، ولی لیگ امسال نشان داده که بالا و پایین زیاد دارد و ممکن است دستخوش تغییرات قرار بگیرد.

سرمربی تیم پیکان تاکید کرد: جا دارد به بازیکنانم دست‌مریزاد بگویم و از آن‌ها تشکر کنم که با توجه به اوضاع و شرایط، توانستند به خوبی این دو مراحل را پشت سر بگذارند و نتیجه زحماتشان را بگیرند. امیدوارم بتوانیم در هفته‌های پیش‌رو برنامه ریزی مطلوب برای آماده‌سازی خودمان را پیش ببریم تا دور سوم را قدرتمندتر از دوره‌های قبل شروع کنیم. ما تمام تلاشمان برای رسیدن به قهرمانی است تا بتوانیم آنچه که حق این باشگاه و بازیکنانم است را به دست بیاوریم. 

سرمربی جوان پیکان درباره جام جهانی فوتسال بانوان که به تازگی راه اندازی شده گفت: با این لیگ پویا امیدوارم که بتوانیم تیم ملی خوبی هم داشته باشیم خصوصا در این دوره‌ای که فیفا جام جهانی فوتسال بانوان را راه‌اندازی کرده، این اتفاق می‌تواند روزنه امید و انگیزه‌ای برای بازیکنان حاضر در فوتسال ایران باشد. 

نیلوفر اردلان در پایان از زحمات نفرات کادر تیم خود تشکر کرد و گفت: از تک تک نفرات کادر تیم تشکر می‌کنم. خانم محمودی که سرشار از انرژی هستند. خانم ایزدمهر که بسیار کمک حال ما بودند و مربی جوان ما خانم مهاجرانی که زحمات زیادی کشیدند و در نهایت از خانم احمدی مدیر و سرپرست بابت زحماتشان بسیار ممنونم. قطعا با کمک بچه‌ها و کادرفنی می‌توانیم قهرمانی را به‌دست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.