کد خبر : 234345
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 22:37
-

سفیر گفتمان؛ بازنده سربلند مقابل صدرنشین لیگ برتر

سفیر گفتمان؛ بازنده سربلند مقابل صدرنشین لیگ برتر

سفیر بازنده ای سربلند در مصاف با مس سونگون بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،هفته هجدهم لیگ برتر در شرایطی عصر پنجشنبه آغاز شد که در یکی از جذاب ترین دیدارها تیم های سفیر گفتمان تهران و مس سونگون ورزقان در سالن شهید قیانوری تهران با هم روبرو شدند. جایی که دو تیم با پیشینه ۵ بازی پیاپی بدون شکست با هم مصاف می کردند. 

سفیر که پیش از این با شکست گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه غول کش لیگ لقب گرفته در حالی به مصاف مس سونگون رفت که چشم بالای جدولی ها به این دیدار بود اما غیبت چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله مصطفی نعمتوند(محروم) و علی رهنما، علی خلیلوند و مسلم رستمی ها(مصدوم) باعث شده بود تا رضا زرخانلی در مصاف با ستاره های مس به چند بازیکن جوان خود بازی دهد اما نمایش خیره کننده این تیم که اتفاقا علاقمندان به فوتسال را نیز که بازی را زنده از شبکه ورزش می دیدند پای تلویزیون میخکوب کرده بود باعث شد تا سفیری ها در پایان بازی بازنده سربلند لقب بگیرند. 

این تیم در دقایق پایانی چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و چندین بار هم تیرک دروازه مس را لرزاند تا با وجود شکست نزدیک تنها نماینده تهران در لیگ برتر، زرخانلی و جوانانش برنده بیرون از میدان لقب بگیرند.

نمایش سفیری ها به قدری دلچسب بود که باعث شد محمد فائقی مدیرعامل باشگاه پس از بازی در رختکن از کادرفنی و بازیکنانش به شدت تمجید کرده، پاداش یک پیروزی را برای آنها در نظر بگیرد و در نهایت در پیامی احساسی و جذاب که در رسانه های باشگاه منتشر شد به عوامل تیمش دست مریزاد بگوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.