کد خبر : 234260
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 17:58
-

روز پایانی هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

کراپ رده دوم را از گیتی‌پسند پس گرفت/ پیروزی سن‌ایچ در روز گلزنی و درخشش پرکاس+ جدول

کراپ رده دوم را از گیتی‌پسند پس گرفت/ پیروزی سن‌ایچ در روز گلزنی و درخشش پرکاس+ جدول

روز پایانی هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال با انجام دو بازی در شهرهای مشهد و الوند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با انجام دو بازی روز پایانی رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در مشهد و الوند پرونده این رقابت‌ها در این هفته بسته شد تا در جدول رده‌بندی تعداد بازی همه تیم‌ها به عدد ۱۸ برسد. 

 

در الوند تیم فوتسال کراپ برابر آنا صنعت که از فرهاد کشاورز به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی می‌کرد قرار گرفت. نماینده استان قم در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما این کراپ الوند بود که با بهره بردن از موقعیت‌های خود توانست پس از چندین فرصت از دست رفته یک گل زیبا را توسط علی عابدین وارد دروازه حریف خود کند. در این بازی در فاصله ۴ دقیقه به پایان نیمه اول، بر روی خروج دروازه‌بان آناصنعت و اعلام خطای هندش توسط داور اول، کارت قرمزی نصیب گلر قمی‌ها شد که این رای با ورود داور دوم و مشورتش با داور اول به شکل عجیبی وتو شد تا صدای کراپی‌ها بلند شود.

در نیمه دوم این بازی کراپ توانست برتری خود را حفظ کرده و با به ثمر رساندن دومین گل خود به سه امتیازی دست پیدا کند که این تیم را دوباره به رده دوم جدول بازگرداند. 

 

در مشهد مقدس و سالن شهید بهشتی سن‌ایچ ساوه میزبان فرش‌آرا مشهد بود. در این بازی با وجود اصرار ساوجی ‌ها به پرس از نیمه حریف، دو تیم در نهایت رقابت پایاپایی را در نیمه اول به اجرا درآوردند. در این بازی مشهدی ها با کیت جدید خود و با لباسهای یکدست پیراهن مشکی برای ادای احترام به درگذشت پدر بازیکن ملی‌پوش خود بهمن جعفری به میدان رفته بودند.

فرش‌آرا نیمه مربیان را بهتر از سن‌ایچ شروع کرد و موقعیت های خوبی نیز به دست آورد اما درخشش سینا پرکاس مانع از گشوده شدن دروازه سن‌ایچ در این لحظات شد همان طور که در سمت دیگر میدان نیز مرتضی فراهانی پس از درخشش و تاثیرگذاری در نیمه اول در نیمه دوم نیز عملکرد قابل قبولی را در ابتدای کار به نمایش گذاشته بود. در یک دقیقه طوفانی بهمن جعفری با شوت سنگین راه دور گل اول خود و فرش آرا و بلافاصله در سمت دیگر میدان کاپیتان رضا سپندار گل تساوی را برای سن‌ایچ وارد دروازه حریفان خود کردند.

این پایان کار نبود چرا که ساوجی‌ها با شوت سنگین فرشید نادری گل سوم و بر روی پاورپلی حریف مشهدی، چهارمین گل را توسط سینا پرکاس وارد دروازه کردند تا سه امتیاز را رسما به نام خود ثبت کنند. تلاش‌های فرش‌آرا در آخرین لحظات فشار زیادی بر روی دروازه سن‌ایچ وارد کرد اما سینا پرکاس بود که عملکرد مطلوب خود مانع از دست رفتن امتیازات تیمش شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.