کد خبر : 234446
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 14:36
-

تقی پور: با تیمی بازی داشتیم که ۵ بازی اخیر خود را برده بود/ کارمان مقابل سفیر گره خورد

تقی پور: با تیمی بازی داشتیم که ۵ بازی اخیر خود را برده بود/ کارمان مقابل سفیر گره خورد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به تمجید از شاگردان خودپرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی پور در خصوص برتری شاگردانش در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال گفت: برد شیرینی در خارج از خانه کسب کردیم و به خاطر آن خدا را شاکرم. در طول هفته به بچه‌ها گفته بودیم که یک مقدار بازی سختی خواهیم داشت؛ به‌هرحال با تیمی بازی داشتیم که پنج بازی اخیر خود را برده بود. در دقایقی از بازی، کار گره خورد اما توانستیم انسجام خود را حفظ کرده و پیروز شویم.

او ادامه داد: در دقایق پایانی چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم. اگر این توپ‌ها گل می‌شد، از استرس لحظات آخر کم می‌شد.

سرمربی مس سونگون ورزقان با تمجید از شاگردانش افزود: به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم که تلاش خود تا لحظه به صدا درآمدن سوت پایان ادامه دادند. به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کنم و امیدوارم همین روند را تا روز آخر ادامه دهیم و به هدفی که داریم برسیم.

تقی پور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ابعاد زمین کار ما کمی سخت شده بود. البته در کنار آنالیز خوبی که کرده بودیم، جلسات تمرینی را در سالن‌های کوچک‌تر انجام دادیم تا سختی کار را در این زمینه به حداقل برسانیم. خوشبختانه آن‌گونه که دوست داشتیم شد و با سه امتیاز کامل به خانه‌بر می‌گردیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.