کد خبر : 234402
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 8:09
-

مربی فرش‌آرای مشهد: داور تحت تاثیر فشار نیمکت تیم سن‌ایچ قرار گرفت

مربی فرش‌آرای مشهد: داور تحت تاثیر فشار نیمکت تیم سن‌ایچ قرار گرفت

مربی فرش‌آرای مشهد گفت:. تیم سن‌ایچ ساوه با توجه به فشاری که روی داور گذاشت، داور پس از ۵ خطا شدن این تیم، خطای دیگری برای تیم ما اعلام نکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احمد شفیعی پس از شکست مقابل سن‌ایچ ساوه بیان کرد: بازی به لحاظ فنی کاملا ایده‌آل بود. هر دو تیم فوتسال با برنامه‌ای به نمایش گذاشتند، ما نیز به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم. با توجه به اینکه ۲ بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داشتیم، کمی دستمان برای دیدار با سن‌ایچ خالی بود.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این دیدار به جوانان بیشتر بازی دهیم، از همین رو سن‌ایچ توانست از تجربه بازیکنانش استفاده کند.

مربی تیم فرش‌آرای مشهد گفت: تا زمانی که سن‌ایچ در نیمه دوم ۵ خطا انجام نداده بود، داور به خوبی بازی را مدیریت می‌کرد، اما به محض اینکه تیم حریف ۵ خطا در نیمه دوم مرتکب شد روی داور فشار بیشتری وارد کرده و سعی کرد نتیجه سوت‌های داور را تغییر دهد. سن‌ایچ ساوه به خواسته خودش رسید و روی یک ضربه خطا که مشکوک به دست آمده بود، به گل رسید.

شفیعی بیان کرد: در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کرده بودیم و اگر بازیکنان در ضربات پایانی دقت بیشتری به خرج می‌دادند نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

وی در خصوص اینکه فرش‌آرا حدود ۱۲ دقیقه نتوانست از فرصت ۵ خطا شدن تیم حریف استفاده کند، گفت: ذهنیتی به بازیکنان نداده بودیم تا از تیم حریف خطا بگیرند. به دنبال این بودیم تا اگر در جریان بازی خطایی رخ می‌دهد داور آن را به درستی سوت بزند.

مربی تیم فرش‌آرای مشهد ادامه داد: نیمکت حریف به طور مدام روند بازی را متوقف می‌کردند تا روی برنامه‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشند. تیم سن‌ایچ ساوه با توجه به فشاری که روی داور گذاشت، داور پس از ۵ خطا شدن این تیم، خطای دیگری برای تیم ما اعلام نکرد، از همین رو تصمیم گرفتیم از پاورپلی استفاده کنیم.

شفیعی در خصوص محرومیت حضور تماشاگران در این دیدار گفت: این تصمیم سازمان لیگ است. متاسفانه برای فوتسال و فوتبال تصمیم به عدم حضور تماشاگران گرفته‌اند، در حالیکه مسابقات کشتی و والیبال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. این وجود نمی‌توانیم از امتیاز میزبانی و هواداران‌مان استفاده کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.