کد خبر : 234435
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 12:02
-

ناکامی فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال؛ غافل‌گیری از راه دور!

ناکامی فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال؛ غافل‌گیری از راه دور!

یک شوت زیبا، عامل نهمین باخت فرش‌آرا در لیگ برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با تداوم ناکامی‌های فوتسالیست‌های خراسانی به پایان رسید. تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه مشهد درحالی این هفته نیز بازی را به رقبای خود واگذار کردند که همه‌گیری ناکامی مشهدی‌ها در این رقابت‌ها، لحظه‌به‌لحظه غم‌انگیزتر می‌شود. تیم فوتسال فرش‌آرا دیروز در سالن شهیدبهشتی با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به سن‌ایچ ساوه واگذار کرد و رکن‌آذین خاورمیانه هم یک روز قبل‌تر در بازی خارج از خانه، ۶ بر ۳ برابر صنایع پشتیبان هرمزگان باخت؛ دو شکستی که وضعیت این دو تیم را در جدول بدتر از گذشته کرد و حالا رکن‌آذین یک گام دیگر به سقوط نزدیک شده و فرش‌آرا هم برخلاف روال گذشته، از میانه جدول فاصله گرفته است و حالا در جایگاه دهم جدول چهارده‌تیمی قرار دارد؛ جایگاهی که اصلا در حد و اندازه تیمی که یک دهه است در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می‌زند، نیست.

مفت‌باز‌ها به بهشت نمی‌روند

نمایش نیمه نخست فرش‌آرا و سن‌ایچ ساوه، نازل‌تر از سطح کیفی فوتسال در لیگ برتر ایران بود. نمایش سرد دو تیم در نیمه اول اگرچه با خلق تک‌موقعیت‌هایی همراه بود، به انضمام هوای گرم داغ سالن، اندک حاضران در جایگاه ویژه را به خواب فرو برده بود، با این‌همه در نیمه دوم دو تیم نمایش دیگری داشتند و سطح هیجان بازی از فرش به عرش رسید؛ جایی که فرش‌آرا دوبار با ضربات حامد عبداللهی، تیرک دروازه میهمان را به لرزه درآورد تا خواب را از چشمان میهمانان ویژه که در غیبت تماشاگران و در بازی بدون تماشاچی، بیش از حد معمول به نظر می‌رسید، بپراند. البته این همه دلیل هیجان بازی نبود و بهمن جعفری، ستاره ملی‌پوش فرش‌آرا که بازیکنان تیم در همدردی با فوت پدر او، یکدست مشکی به تن کرده بودند، با شوتی مهلک دروازه سن‌ایچ را فروریخت.

گل جعفری روی ضربه ایستگاهی و از خط نیمه زمین به ثمر رسید؛ توپی که زوزه‌کشان از میان همه بازیکنان و پرکاس، گلر ساوه‌ای، گذشت و به تور دروازه دوخته شد. بعد از این گل و در شرایطی که هنوز یک دقیقه از زمان بازی نمی‌گذشت، تمرکز نداشتن جعفری در یارگیری سبب شد سن‌ایچی‌ها روی یک ضربه کرنر و برخورد اتفاقی توپ با بدن رضا سپندار، کاپیتانشان، به گل تساوی برسند. بعد از این گل بود که نوبت به فرشید نادری رسید تا روی یک ضربه ایستگاهی و شوتی مهلک، گل بهمن جعفری را پاسخ بدهد و بازی را به سود ساوه‌ای‌ها برگرداند.

ناتوانی فرش در بازی ۵ نفره

یکی از اتفاقات ویژه نیمه دوم، پنج‌خطائه شدن تیم میهمان از دوازده دقیقه مانده به پایان بازی بود؛ اتفاقی که نماینده مشهد به هیچ‌وجه نتوانست از آن بهره ببرد و با وجود داشتن زمان بسیار زیاد هرگز خطای ششم و ضربه پنالتی از نقطه دوم گرفته نشد! مسئله عجیبی که در ادامه به ضرر این تیم تمام شد و با پاورپلی کردن فرش‌آرا برای زدن گل تساوی، روی یک غفلت سینا پرکاس، گلر سن‌ایچ، گل سوم و حسن ختام بازی را به ثمر رساند تا مشهدی‌ها بازهم دست خالی میدان را ترک کنند. این چندمین‌بار در طول این فصل است که فرش‌آرا در انجام بازی پاورپلی از خود ضعف نشان می‌دهد و همین عاملی برای شکست تیم می‌شود.

زور رکن‌آذین به صنایع نرسید

دیگر نماینده مشهد هم این هفته کارش را با شکست دنبال کرد. تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه که بعد از ناکامی‌های متعدد از هفته قبل با کادر فنی جدید تلاش می‌کند راهی برای بقا در لیگ برتر پیدا کند، این هفته هم مقابل میزبانش موفق نبود و با نتیجه ۶ بر ۳ بازی را به صنایع پشتیبان واگذار کرد. مشهدی‌ها در این دیدار به‌همت سجاد یوسف‌زاده، محمد عیدی و حمیدرضا مرادیان به گل رسیدند، اما شش‌بار دروازه‌شان باز شد. نکته ویژه این بازی، دبل سروش احمدنیا، بازیکن مشهدی تیم هرمزگان، بود که در مقابل تیم شهرش انجام داد.

در این بازی، احمد‌نیا (دوبار)، محمدامین فارسی (دوبار)، علی موسی‌فرد و علیرضا صابری برای هرمزگان گل زدند. رکن آذین با این شکست، عملا یک پله دیگر به سقوط نزدیک شد و حالا در فاصله هشت هفته به پایان رقابت‌ها، باید به معجزه امیدوار باشد؛ معجزه دست‌کم پنج شکست برای تیم قند کاترین آمل و دست‌کم شش پیروزی برای خود تا این تیم مشهدی بتواند در لیگ بماند. البته همین هم به شرط ثبت نتایج به سود رکن‌آذین است و عملا شدنی نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.