کد خبر : 234448
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 14:40
-

ویدیو ساپورت ذهنی داوران در برگرداندن اخراج گلر آناصنعت!(عکس‌ها)

ویدیو ساپورت ذهنی داوران در برگرداندن اخراج گلر آناصنعت!(عکس‌ها)

داوران دیدار کراپ الوند و آنا صنعت با تصمیم‌گیری مجدد و تبادل نظر کارت قرمز دروازه‌بان آناصنعت خود را پس گرفته و او را به زمین مسابقه برگرداندند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در جریان دیدار تیم‌های کراپ و آناصنعت قم که در سالن الوند برگزار می‌شد پس از خروج دروازه‌بان و برخورد توپ با دستان دروازه بان خارج از محوطه، داور اول این بازی بلادرنگ کارت قرمز خود را بیرون کشیده و سنگربان قمی‌ها را به بیرون از زمین راهنمایی کرد.

در شرایطی که در تصاویر تلویزیونی به طور مشهود توپ به دست دروازه‌بان برخورد کرده بود، نیمکت آناصنعت معتقد به تعمدی نبودن این برخورد توپ به دست و حالت طبیعی بدن دروازه‌بان بود خود بود که اعتراضات زیادی را باعث شد و دقایقی بازی را خواباند.

علی احمدی و فرزین صالح داوران بازی پس از این اتفاق، در نبود کمک داور ویدئویی فوتسال (VS) ناگهان جلسه‌ای دو نفره در زمین تشکیل داده و با مرور ذهنی آنچه رخ داده و تصویرسازی صحنه هند در نهایت رای را برگرداندند و حکم به بازگشت گلر به زمین مسابقه و انجام دراپ بال پشت محوطه شش قدم دادند!

این اتفاق حالا صدای کراپی‌ها را درآورده بود که معتقد بودند داور از اعتراضات نیمکت قم تاثیر گرفته والا در این صحنه نباید رای داور تغییر می‌کرده است. مهران عالیقدر یکی از بازیکنان به شدت شاکی کراپ الوند بود که با داور صحبت کرد اما داور به VS ذهنی خود و کمکش اعتقاد راسخ داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.