کد خبر : 234587
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 13:12
-

جمعه قهرمان لیگ‌برتر مشخص می‌شود؟

جمعه قهرمان لیگ‌برتر مشخص می‌شود؟

نتیجه بازی حساس جمعه در تعیین قهرمان لیگ اثرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال طی روز های هشتم و نهم دی ماه پیگیری می شود که در مهمترین بازی هفته تیم های گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند با هم روبرو می شوند.

مصاف های دو تیم در سه فصل اخیر اکثرا جنجالی و پرحاشیه بوده و با توجه به تعدد بازیکن سرشناس در دو تیم احتمالا یک فوتسال با کیفیت را نیز شاهد هستیم با این حال آنچه حساسیت های این بازی را دو چندان می کند رقابت این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی است.

با توجه به فاصله زیادی این دو تیم با مس سونگون به نظر می رسد این بازی در تعیین تیم قهرمان نقشی کلیدی داشته باشد.چنانچه کراپ الوند بتواند از سد گیتی پسند بگذرد شمار امتیازات خود را به عدد ۴۳ خواهد رساند و عملا گیتی پسند را در فاصله ای دست نیافتنی با مس قرار می دهد و خودش تک و تنها به رقابت با تیم تبریزی می رود. بر عکس اگر این اتفاق برای گیتی پسند رخ دهد شاگردان کشاورز ۴۲ امتیازی شده و با گذشتن از سد تیم قدرتمندی مثل کراپ امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط مس می شوند و تنها تعقیب کننده جدی نارنجی پوشان لقب می گیرند.

اما تساوی در این بازی که اتفاقا احتمالش کم هم نیست ایده آل ترین نتیجه برای مسی هاست تا با پیروزی آنها در مصاف با صنایع پشتیبان هرمزگان، فاصله خود با دو تیم تعقیب کننده شان را دو رقمی کرده و در فاصله ۷ بازی تا پایان لیگ تقریبا قهرمانی خود را قطعی کنند. 

با این تفاسیر مساوی بهترین نتیجه برای مس سونگون است و بازنده این دوئل نیز باید خود را از کورس قهرمانی کنار بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مختار دوشنبه , ۵ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۲

ببخشین بازی ها پخش تلویزیونی نداره یا کدام لینگ پخش اگه داره ب ما اطلاع بدین تشکر