کد خبر : 234593
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 14:51
-

به احترام تیمی که قاعده لیگ را برهم نزد؛

رکن‌آذین اینگونه برای خراسان آبروداری می‌کند

رکن‌آذین اینگونه برای خراسان آبروداری می‌کند

تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه با وجود سقوط غریب‌الوقوع به لیگ یک همچنان منظم در بازی‌های خود در لیگ‌برتر به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که هلدینگ اقتصادی رکن‌آذین خاورمیانه با وجود منع مشاوران ورزشی در مشهد اقدام به خرید امتیاز تیم قعرنشین چیپس کامل در چند هفته مانده به پایان لیگ‌برتر کرده و برای زنده نگه داشتن اندک شانس بقاء این سهمیه فوتسال خراسان تلاش کرد؛ این تیم مطابق پیش‌بینی‌ها و بدلیل امتیازات از دست رفته زیاد و فرصت اندک تا اتمام لیگ، نتوانست کمر راست کند تا کاندیدای شماره یک سقوط به لیگ دسته اول شود.

رکن‌آذین خاورمیانه که بدلیل تعصب و اقدام عملی مدیران آن به مسئولیت‌های اجتماعی از جایگاه بالایی نزد اهالی فوتسال برخوردار است برای حفظ تیم، بازیکن خارجی خرید و هر آنچه در برهه بد اقتصادی اخیر از دستش برآمد را انصافا انجام داد تا خراسان در لیگ‌برتر دو تیمه بماند و از این لحاظ مورد احترام اهالی فوتسال در این استان پهناور است.

این تیم مشهدی برخلاف شهرخودرو نماینده فوتبالی خراسان که با عدم حضور در بازی‌ها آبروی استان را در اخبار ورزشی ایران به بازی گرفت، با حضور در تمامی بازی‌های لیگ‌برتر فوتسال و تهیه کردن امکانات سفر آبرومندانه، هرگز قاعده لیگ‌برتر را بر هم نزد تا اینگونه برای فوتسال و ورزش استان خراسان آبروداری کند.

قطعا ورود زودتر رکن‌آذین به تیمداری چنین سرنوشت تلخی را برای سهمیه دوم فوتسال خراسان رقم نمی‌زد اما باید اعتراف کرد که مدیران این باشگاه به هدف اصلی خود در عمل به مسئولیت اجتماعی‌شان در همین مدت کم هم رسیده‌اند و گرچه موفق به حفظ تیم نشده‌اند اما احترام ویژه‌ای را از اهالی فوتسال کشور برای خراسان بدست آورده‌اند.

مرور هرج و مرج و هرآنچه باشگاه‌های بزرگ و کوچک فوتسال ایران از سر لجبازی یا قطعی شدن سقوط با برنامه لیگ درآورده و ریتم لیگ فوتسال را در سالیان گذشته بر هم زده‌اند، احترام به تداوم هزینه‌های سرسام‌آور تیمداری رکن‌آذین با وجود سقوط را بیشتر و بیشتر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.