کد خبر : 234578
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 10:46
-

شمس: مغضوب فدراسیون فوتبال هستم/ می‌ترسند با من تماس بگیرند!

شمس: مغضوب فدراسیون فوتبال هستم/ می‌ترسند با من تماس بگیرند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: مغضوب فدراسیون فوتبال هستم و بعضی‌ها حتی می‌ترسند با من یک تماس بگیرند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس درباره برگزاری المپیاد استعدادیابی فوتسال در جزیره کیش گفت: این المپیاد ابتکار علی صانعی و یک حرکت بسیار عالی بود. باید از او تشکر بشود. ۴۰۰ بازیکن در عرض چند روز از نزدیک زیر نظر گرفته شدند. صانعی موفق شد بانک اطلاعاتی خود را از فوتسال پایه کامل کند و ثمره آن دو یا سه سال دیگر مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم به زودی تیم فوتسال امید ایران هم تشکیل بشود تا فاصله بین تیم جوانان و بزرگسالان از بین برود. نمی دانم فدراسیون نیت تشکیل این تیم را دارد یا نه. بنظرم اولین کاری که فدراسیون باید در فوتسال انجام بدهد تشکیل تیم امید است تا این استعدادیابی‌ها و بازیکنان جوان هدر نروند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال که برای تدریس یک دوره مربیگری فوتسال به کشور ازبکستان رفته بود، گفت: وقتی از ازبکستان برگشتم، یک نفر هم با من تماس نگرفت که به این المپیاد بروم. در این لشکری که به جزیره کیش رفت یک نفر هم نپرسید که حسین شمس کجاست؟ ما از نظر فدراسیون فوتبال مغضوب هستیم.

شمس در ادامه از توقف فعالیت‌های تیم ملی فوتسال زنان هم انتقاد کرد و افزود: واقعاً عجیب است که چرا تیم بانوان که به عنوان قهرمانی آسیا هم رسیده بود، فراموش شده است. نه اردویی دارند و نه به مسابقه‌ای می‌روند. کنفدراسیون آسیا به خاطر کرونا مسابقات فوتسال زنان قهرمانی آسیا را لغو کرد ولی این همه تورنمنت در دنیا برگزار می‌شد؛ می‌توانستند تیم بانوان را اعزام کنند آن‌هم در شرایطی که فیفا اعلام کرده است قصد دارد جام جهانی فوتسال زنان را برگزار کند.

پیشکسوت فوتسال ایران همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی و بلاتکلیفی برای ادامه کار یا قطع همکاری با کارلوس کی روش گفت: تیم ملی نتایج خوبی در جام جهانی نگرفت. کمیته فنی باید نتایج را بررسی کند اما اگر من تصمیم گیر بودم، سراغ مربی ایرانی می‌رفتم. انتخاب من برای تیم ملی امیر قلعه نویی بود که در لیگ هزار امتیاز گرفته است. قلعه نویی وقتی سرمربی تیم ملی بود، در ضربات پنالتی در جام ملت‌ها حذف شد. او معیارهای لازم را برای مربیگری در تیم ملی دارد و سرمربیگری حق او است.

شمس در پایان درباره اینکه آیا با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال هم ارتباطی دارد؟ تاکید کرد: متاسفانه ارتباطی نداریم. ما رانده شده فوتسال هستیم و بقیه می‌ترسند با ما تماس بگیرند. فوتسال رشته‌ای است که اهالی آن خانه نشین هستند. در کمیته فوتسال اثری از فوتسالی‌ها نیست و اگر حرفی هم بزنیم باید به کمیته اخلاق برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.