کد خبر : 234597
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 15:34
-

بلال اسماعیلی در گفتگو با Fut5al :

مزه این گل قیچی برگردان، سه امتیازی بودنش بود/ رسول خطیبی برای ما نماد تعصب و غیرت است

مزه این گل قیچی برگردان، سه امتیازی بودنش بود/ رسول خطیبی برای ما نماد تعصب و غیرت است

بازیکن گلزن مس سونگون ورزقان گفت: مزه گل قیچی برگردانی که مقابل سفیر گفتمان زدم به سه امتیازی بودن آن بود.

بلال اسماعیلی بازیکن راس مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی سخت و نفس‌گیری برای تیم خوب سفیرگفتمان تهران داشتیم که واقعا تا پایان بازی جنگیدند و تلاش کردند ولی ما بهتر بودیم و مزد برتری خود را نیز با سه امتیاز گرفتیم که حتما به ما در کسب عنوان قهرمانی کمک خواهد کرد.

او افزود: اسم تیم ما مس سونگون است و سختکوشی بازیکنان تیم ما همیشه زبانزد بوده است. با همین تفکر هم برابر سفیرگفتمانی که خیلی از مدعیان لیگ را زمین گیر کرد بازی کردیم و توانستیم در نهایت پیروز شویم و دل هواداران آذری را شاد کنیم.

اسماعیلی در خصوص گل خاص خود در این بازی نیز متذکر شد: کار خاصی نکردم و تنها زحمت بچه‌ها را به نتیجه رساندم. عطش زیادی برای درخشش در تایمی که به من بازی می‌رسد داشتم و به همین خاطر نیز خوشحالم که گل من که آخرین گل مس بود، به سه امتیاز بازی انجامید. زیاد تمرین قیچی برگردان می‌کنم و دوست داشتم یکی مثل این گل را در بازی رسمی بزنم که خدا را شکر اتفاق افتاد.

راس جوان مس سونگون در خصوص احتمال قهرمانی زودهنگام مس سونگون نیز گفت: هرگز به این موضوعات فکر نمی‌کنیم. با برنامه‌های آقای تقی‌پور پله پله جلو می‌رویم و در هر هفته تنها به کسب نتیجه خودمان تمرکز می‌کنیم. به نظر من صحبت از قهرمانی زود است و همانطور که سرمربی ما گفت، هنوز راه زیادی داریم. باید امتیازات را جمع کنیم تا با آرامش بیشتر به دلخواه و هدف تیم دست پیدا کنیم.

بلال اسماعیلی در خاتمه با تشکر از مدیرعامل باشگاه مس گفت: همه برای تیم زحمت می‌کشند اما انصافا آقای خطیبی همواره پشتیبان تیم ما بوده و امکانات خوبی را فراهم آورده‌اند. جدای از آن رسول خطیبی برای تیم ما نماد تعصب و غیرت است و همواره سعی کرده‌ایم تا ایشان در کسوت مدیرعاملی نیز همچون دوران فوتبال و مربیگری خود سربلند باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.