کد خبر : 234580
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 11:35
-

مالک قندکاترین آمل در گفتگو با Fut5al :

هیچ وقت قرار نیست کار فنی کنم/ می‌خواهم بیشتر کنار بازیکنانم باشم

هیچ وقت قرار نیست کار فنی کنم/ می‌خواهم بیشتر کنار بازیکنانم باشم

مالک باشگاه قندکاترین آمل گفت: در درج صحبتهای من اشتباه صورت گرفته بود والا در شان من نیست که در کار فنی ورود کنم و در کادر قرار بگیرم.

علیرضا امینی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مطلبی به اشتباه و تلقی نادرست از حرفهای من درج شده بود که بلافاصله تصحیح شد والا هیچ گاه قصد ورود به حیطه اختیارات فنی تیمم را نداشته و ندارم.

او افزود: من مالک باشگاه هستم و مسئولیتم مشخصا فراهم آوردن امکانات لازم برای بازیکنان و کادرفنی است که الحمدالله تا الان بهترین شرایط را مهیا کرده و چیزی کم نگذاشته‌ام.

مالک و مدیرعامل باشگاه قند کاترین تاکید کرد: احساس کردم تیم به لحاظ روحی و روانی احتیاج به توجه بیشتری دارد و با توجه به رابطه نزدیکم با کادر و بازیکنان تصمیم گرفتم که بیشتر در کنار آنها باشم و حتی تا جایی که جلساتم اجازه دهد در تمرینات هم حضور پیدا کنم. این تیم مثل خانواده من است و موفقیتش برای من بسیار بااهمیت است.

امینی یادآور شد: قاطعانه از کادرفنی تیم حمایت می‌کنم و انشاالله تلاش خواهیم کرد تا نتایجی در خور نام و شان شهر آمل کسب کنیم که هواداران ما خوشحال شوند. نتایج اخیر دلخواه نبوده اما باعث می‌شود که ما بیشتر تلاش کنیم و انشاالله با همت کادر فنی و بازیکنان به امتیازات لازم برای ارتقاء تیم در جدول دست پیدا می‌کنیم.

گفتگو:علیرضا خوانساری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.