کد خبر : 234582
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 12:23
-

در کنار ثبت کلین شیت مقابل آناصنعت؛

گلر ملی‌پوش کراپ در نقش سوئیپر! (عکس)

گلر ملی‌پوش کراپ در نقش سوئیپر! (عکس)

سعید مومنی دروازه‌بان ملی‌پوش کراپ الوند بار دیگر قابلیت های فنی خود را در بازی با آناصنعت به رخ کشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سنگربان قزوینی کراپ الوند که این فصل با انتقال از مس سونگون به کراپ در نقش گلر اول ظاهر شده و حالا بار حفاظت از قفس توری تیمش را به طور تمام و کمال در فصل بر دوش حس می‌کند، در حال نمایش قابلیت‌های بازی خود است.

سعید مومنی که در این فصل به شیوه روز فوتسال جهان بر روی حملات تیمش ایفای نقش کرده و با بازی خارج از شش قدم تا کنون به نام خودش نیز گل ثبت کرده است، در بازی با آناصنعت قم هم با خروج‌های مکرر از محوطه شش قدم بارها و بارها توانست فاصله زیاد بازیکنان تا دروازه را در حد یک سوئیپر فوتبالی جمع کرده و با دفع ضدحملات آناصنعت نقش‌آفرینی کند.

تلاش گلر ملی‌پوش کراپ در برگرداندن توپ‌های مرده به بازیکنان در شکل‌گیری حملات جدید و اصرار به بیرون نزدن توپ در ضدحملات از نقاط عطف نمایش او برابر آناصنعت قم بود.

درک بالای سعید مومنی از محوطه فنی نیز در نیمه اول به نمایش درآمد؛ جایی که او در یک رفت و برگشت سریع، یک قدم بیرون از شش قدم دروازه‌اش، توپ را با ضربه سری شیرجه‌ای به بیرون زد تا نشان دهد در محاسباتش دقیق است. گلری که شمسایی بر روی او آینده درخشان او حساب زیادی باز کرده است.

سعید مومنی در بازی با قم با عملکرد مناسب خود علیرغم چندین فرصت خوب آناصنعت پاسارگاد کلین شیت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.