کد خبر : 234686
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 10:02
-

اختصاصی Fut5al ؛

جزئیات بازی دوستانه ایران و ازبکستان در فروردین ماه۱۴۰۲/ ازبک‌ها از فرودگاه تا فرودگاه میهمان ایران

جزئیات بازی دوستانه ایران و ازبکستان در فروردین ماه۱۴۰۲/ ازبک‌ها از فرودگاه تا فرودگاه میهمان ایران

جزئیات بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در فیفا دی فروردین ماه سال آینده مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال ایران که پس از جام ملت‌های آسیا عملا هیچ اردو و یا بازی تدارکاتی نداشته و اخیرا نیز با شکست در برنامه‌ریزی تورنمنت کاسپین یک فیفا دی ارزشمند را در آذرماه از دست داده است، برای انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌ملی ازبکستان به توافق کامل رسیده است.

بر این اساس تیم‌ملی فوتسال ایران در فیفا دی فروردین ماه۱۴۰۲ میزبان تیم‌ملی ازبکستان خواهد بود و از لحظه ورود به فرودگاه امام خمینی تهران تا لحظه ترک این فرودگاه میهمان فدراسیون فوتبال ایران خواهند بود؛ به این معنی که ازبک‌ها تنها بلیط پرواز خواهند گرفت و دیگر هزینه‌های ترانسفر داخلی، غذا، هتلینگ، اسنک و … بر عهده ایران خواهد بود.

بر طبق این برنامه ازبکستان با پرواز مستقیم روزهای یکشنبه هواپیمایی زاگرس در فیفادی فروردین ماه به ایران خواهد آمد و پس از انجام سه بازی با تیم‌های ملی فوتسال ایران در روز یکشنبه با همین شرکت هواپیمایی تهران را به مقصد تاشکند ترک خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی است که برای شهر میزبان ابتدا کیش به ازبکستان پیشنهاد داده شده اما به دلیل عدم پرواز مستقیم از تاشکند به این جزیره، عملا با برگزاری بازی در تهران توافق شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پویا سه شنبه , ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

شمسایی این کاره نیس. و خودشو داره خراب میکنه. تا شمسایی هست فوتیال ایران به هیچ حا نمیرسه. ببین کی گفتم. دو بار تو دو تا فینال از دو تیم ضعیف تر خودش باخت. من تا هست فوتسال ایرانو دنبال نخاهم کرد . چون فقط اعصاب خوردیه