کد خبر : 234937
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 18:09
-

روز اول هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

بندری‌ها هم حریف مس و جاوید نشدند/ مشهد، شهر کامبک‌های قند کاترین/ برد مقاومت قعر جدول را داغ کرد+ جدول

بندری‌ها هم حریف مس و جاوید نشدند/ مشهد، شهر کامبک‌های قند کاترین/ برد مقاومت قعر جدول را داغ کرد+ جدول

روز اول هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران با انجام چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در اولین روز از هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال باشگاهی کشور چهار دیدار در شهرهای مشهد، ساوه، تبریز و کرج برگزار شد که در یکی از جذاب‌ترین آنها در سالن پورشریفی، مس سونگون موفق شد تا در ادامه روند پیروزی‌های خود سه امتیاز ارزشمند دیگر کسب کند. 

 

شاگردان اسماعیل تقی‌پور ابتدا با حفظ توپ و میدان و کسب برتری عددی در حملات خود مقابل حریف جوان و جویای نام هرمزگانی به اختلاف گل دست پیدا کردند اما صنایع پشتیبان در ادامه به بازی بازگشت ولی حریف مهدی جاوید موتور گلزنی مسی‌ها نشد. مهدی جاوید در این بازی توانست با ۴ گل توانایی‌های خود را به رخ بکشد و برای آقای گلی لیگ خط و نشان بکشد. مس سونگون ورزقان با پیروزی ۵بر ۳ در این دیدار باز هم خود را به عنوان قهرمانی زودهنگام لیگ نزدیک کرد. 

 

در مشهد و در سالن تاکسیرانی تیم فوتسال رکن‌‌آذین خاورمیانه میزبان قندکاترین آمل که دو رده بالاتر از این تیم قرار داشت بود. این بازی که در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آملی‌ها به پایان رسید در نیمه مربیان اتفاقات جالبی داشت. مشهدی‌ها در این نشانه‌هایی دیرهنگام از حیات و بازگشت به لیگ را نشان دادند. رکن‌آذین به ۲گل پیاپی در این نیمه دست یافت اما قند کاترین برای برد به مشهد آمده بود و توانست با دو گل، مجدداً کامبک کرده و با پیروزی ۳ بر ۲ بازی را برای فاصله گرفتن از منطقه خطر جدول با پیروزی به پایان برساند. قند کاترین آمل یکبار دیگر نیز در مشهد برابر فرش‌آرا موفق شده بود با کامبک سه امتیاز را سوغاتی ببرد. 

 

در سالن انقلاب کرج مقاومت البرز برابر تیم شگفتی‌ساز لیگ بود. کرجی‌ها در این بازی در نیمه اول یک بر صفر از حریف سفیر گفتمان تهران پیش افتادند و در نیمه دوم علیرغم دریافت گل تساوی، باز هم گل دوم را به ثمر رسانده و با همین تک گل در نیمه مربیان بازی را به سود خود به پایان بردند تا طلسم شکست‌های خود را اینگونه بشکنند. با این پیروزی مقاومت البرز جدال انتهای جدول برای تعیین دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول داغ و پرحرارت شد. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح ذیل است:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.