کد خبر : 234900
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 8:55
-

حسن‌زاده: بازی با کراپ همیشه حساس است/ برای پیروزی به میدان می‌رویم

حسن‌زاده: بازی با کراپ همیشه حساس است/ برای پیروزی به میدان می‌رویم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: کراپ یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد و بازی با این تیم همیشه حساس است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علی اصغر حسن‌زاده در مورد دیدار دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند اظهار داشت: کراپ یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد. بازی این دو تیم همیشه حساس بوده است. 

وی افزود: بازی فردای ما با کراپ یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و قطعاً هواداران هر دو تیم شاهد دیدار جذابی خواهند بود و در این بازی به دلیل اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتیم به قصد کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص نحوه قضاوت داوری در لیگ اظهار داشت: دوست ندارم در مورد مسائل داوری اظهارنظر کنم اما از آنجایی که تمام تیم‌ها به مسائل داوری معترضند و نیاز است که در مورد مسائل داوری یک بازنگری کلی در سطح لیگ صورت گیرد.

حسن‌زاده در مورد دیدار هفته گذشته مقابل فولاد زرند گفت: هر دو تیم بازی خوب و پربرخوردی انجام دادند و از طرفی اینکه فولاد زرند در دو هفته گذشته در دو میزبانی متوالی توانسته بود دو پیروزی به دست آورد برای پیروزی به مصاف ما آمده بود اما ما در یک بازی منطقی و هماهنگ با کادر فنی و انسجام تیمی به پیروزی رسیدیم که خدا را شاکرم با این پیروزی مجدداً به شرایط جدول برگشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.