کد خبر : 234898
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 8:53
-

لک: بازی سختی مقابل گیتی‌پسند داریم

لک: بازی سختی مقابل گیتی‌پسند داریم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تیم‌های کراپ و گیتی‌پسند در رده‌های اول و دوم قرار دارند و قطعاً به دلیل حساسیت، این دیدار سخت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رضا لک در رابطه با دیدار تیم فوتسال کراپ الوند مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: کراپ و گیتی‌پسند در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند. ما می‌دانیم بازی سختی مقابل گیتی‌پسند داریم.آنها بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارند. 

وی افزود: هر دو تیم به دلیل حساسیت در بالای جدول از همان ابتدای بازی به دنبال این هستند که به گل اول دست یابند اما به نظرم هر تیمی که در این دیدار به لحاظ دفاعی فضای کمتری به حریف بدهد و بتواند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند می‌تواند پیروز میدان شود.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند در مورد قضاوت داوری در لیگ اظهار داشت: هفته‌ها است که درگیر مسائل داوری هستیم و به دلیل اشتباهات داوری ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و همین موضوع باعث شد تا با صدر جدول فاصله امتیازی برای ما به وجود آید. امیدوارم در ا دامه لیگ شاهد اشتباهات تأثیرگذار در داوری نباشیم.

لک همچنین در خصوص بازی هفته گذشته مقابل آناصنعت قم که توانسته بودند به سه امتیاز این دیدار برسند، عنوان کرد: تیم آنا صنعت یک تیم جوان، دونده، سخت و قابل احترام بود. حتی با توجه به اینکه کادر فنی این تیم تغییر کرده بود تا شاید به لحاظ روحی بازیکنان این تیم با انگیزه کمتری حاضر شوند اما آنها هرچه در توان داشتند را در زمین پیاده کردند. 

وی افزود:‌ در هر دو نیمه آناصنعت بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت و در زمین خودش سعی کرد که بازی را اداره کند و علی‌رغم اینکه یک بازی پرفشاری را شاهد بودیم موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما متأسفانه نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. اما خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم تا بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار با تیم گیتی‌پسند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.