کد خبر : 235103
تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 18:49
-

روز پایانی هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

عروج دراماتیک گیتی با گل قاسم/ آناصنعت در سیرجان به لب پرتگاه سقوط رسید/ زندی‌بتن در کلاردشت بباز نبود+ جدول

عروج دراماتیک گیتی با گل قاسم/ آناصنعت در سیرجان به لب پرتگاه سقوط رسید/ زندی‌بتن در کلاردشت بباز نبود+ جدول

روز پایانی هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال با انجام سه دیدار در شهرهای اصفهان کلاردشت و سیرجان به پایان رسید.

گزارش پایگاه خبری فوتسال در آخرین روز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز عصر به دیدار در شهر های کلاردشت سیرجان و اصفهان برگزار شد که نتایج جالب توجهی نیز در آنها رقم خورد. 

 

در کلاردشت زندی بتن ابتدا با دوبل از حریف مشهدی خود عقب افتاد اما با تلاش فراوان شاگردان جواد رضایی این نیمه در نهایت با حداقل اختلاف به پایان رسید در نیمه دوم این بازی زندی بتن بلافاصله گل تساوی را به ثمر رساند اما فرش آرا برخلاف جریان بازی سومین گل را نیز وارد دروازه این تیم کرد. شاگردان جواد رضایی که معمولاً در کلاردشت پیروز از زمین خارج شده‌اند به حملات خود ادامه داده و موفق به زدن سومین گل و به تساوی کشاندن بازی شدند تا این بازی در نهایت با همان نتیجه سه بر سه به پایان برسد و امتیازات بین دو تیم تقسیم شود. 

 

آناصنعت قم این هفته در سیرجان میهمان گهرزمین بود و علیرغم شروع خوب خود و پیش افتادن از حریف سیرجانی در نهایت موفق به حفظ نتیجه نشد تا با شکست سه بر دو به کار خود در سیرجان پایان دهد. با این نتیجه و با توجه به پیروزی روز گذشته قندکاترین آمل و مقاومت البرز، آناصنعتی‌ها با وجود تغییرات کادرفنی رسماً به منطقه سقوط جدول و لبه پرتگاه نزدیک شدند. 

 

دیدار حساس این هفته به دلیل پخش زنده تلویزیونی از شبکه استانی اصفهان با ۴۵ دقیقه تاخیر در سالن پیروزی آغاز شد در این بازی بدون تماشاگر در نیمه اول گیتی پسند موفق به ثمر رساندن گل اول و پیروزی در نیمه آغازین بازی شد این بازی در نیمه مربیان با تب و تاب بالایی همراه بود و موقعیت‌های جالبی نصیب دو تیم شد.

در حالی که در فاصله کمتر از دو دقیقه به پایان بازی مهران عالیقدر در پاورپلی کراپ موفق به زدن گل تساوی شد و همه چیز برای قهرمانی زودهنگام مس سونگون در حال مهیا شدن بود، این ابوالقاسم عروجی بود که در پاورپلی اصفهانی‌ها موفق به زدن گل دوم و برتری گیتی‌پسند و بازگشت دراماتیک این تیم به کورس قهرمانی لیگ‌برتر شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.