کد خبر : 235201
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 9:13
-

محمدی:به هیچ‌وجه از جایگاه خود در جدول رده‌بندی راضی نیستیم/قطعا بازی سختی مقابل صدرنشین داریم

محمدی:به هیچ‌وجه از جایگاه خود در جدول رده‌بندی راضی نیستیم/قطعا بازی سختی مقابل صدرنشین داریم

دروازه بان تیم قند کاترین آمل از وضعیت خودش و تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسعود محمدی دروازه بان تیم فوتسال قند کاترین آمل در خصوص دیدار هفته گذشته این تیم مقابل رکن آذین خاورمیانه مشهد گفت: بازی خارج از خانه و سختی بود، خدارا شکر توانستیم با برد از این دیدار خارج شویم و جایگاه خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کنیم.
وی در ادامه گفت: تیم ما به هیچ‌وجه از جایگاه خود در پایین جدول رده‌بندی راضی نیست و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی و کسب پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.
محمدی در خصوص دیدار هفته بیستم این تیم مقابل مس سونگون ورزقان گفت: قطعا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ خواهیم داشت. بازیکنان مس سونگون ورزقان همگی با تجربه و جزو بزرگان فوتسال ایران هستند. اما شک نکنید بازی سختی مقابل ما خواهند داشت و تیم از پیش برنده این دیدار نخواهند بود. بازی در آمل برای هر تیمی سخت است.
گلر ملی‌پوش کاترین در پایان افزود: جا دارد از زحمات آقای امینی مالک باشگاه قند کاترین تشکر کنم. ایشان همانطور که قول داده بود در اردوی مشهد کنار تیم بودند. آن هم در شرایطی که می‌دانم مشغله‌های کاری زیادی دارند. اما حضور ایشان قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.