کد خبر : 235348
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 12:22
-

سرمربی سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

جایگاه سن‌ایچ موید تلاش غیرتمندانه تیم ما است/ با میانگین سنی ۲۳سال حرف‌های بیشتری در سال‌های آتی خواهیم داشت/ مقابل کراپ دنبال نتیجه هستیم

جایگاه سن‌ایچ موید تلاش غیرتمندانه تیم ما است/ با میانگین سنی ۲۳سال حرف‌های بیشتری در سال‌های آتی خواهیم داشت/ مقابل کراپ دنبال نتیجه هستیم

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: جایگاه تیم ما در جدول رده‌بندی و هم امتیازی با تیم سوم گویای تلاش غیرتمندانه بازیکنان و کلیه عوامل سن‌ایچ است.

حسین صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در خصوص پیروزی تیمش برابر فولادزرند گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما در نیمه اول خیلی بهتر بازی کردیم و نبض بازی تقریبا در دست ما بود؛ ۲ بر صفر هم در همین نیمه جلو افتادیم. در بخش دیگری از بازی در نیمه دوم زمانی که بازی ۴ بر ۳ شد و تیم حریف پاورپلی کرد توانستیم برتری خود را با زدن گل‌های بیشتر تقویت کنیم و به سه امتیازی برسیم که حق ما بود.

او افزود: قطعا این بازی یک بازی بسیار نزدیک بود و انصافا پایاپای بازی کردیم. تیم فولادزرند قابل احترام بود و برای کسب امتیاز از سن‌ایچ ساوه تمام تلاشش را انجام داد اما بازیکنان ما هم پا پس نگذاشتند و خوشحالم که مزد زحماتشان را نیز در زمین گرفتند.

سرمربی سن‌ایچ با اشاره به روند امتیازگیری تیمش در لیگ‌برتر امسال تصریح کرد: روند امتیازگیری ما با میانگین حدود دو امتیاز از هر بازی رضایتبخش بوده و نظر مدیران باشگاه و کادرفنی را نیز جلب کرده است. سن‌ایچ ساوه در این فصل کلا سه باخت در کارنامه خود دارد که دو تای آن در نیم فصل دوم بوده است چراکه شرایط نیمه دوم لیگ بسیار متفاوت و سخت‌تر است و چه تیم بالای جدولی و چه قعرنشین لیگ، همه برای امتیازگیری می‌آیند. یک بازی هم در بندرعباس باختیم که شاید این نتیجه هر ۱۰۰سال یکبار رخ بدهد و یک اتفاق بود.

صبوری با بیان اینکه تیمش را امسال با میانگین سنی ۲۳سال بسته است یادآور شد: امسال ۵ ، ۶ جوان بسیار خوب در اختیار داریم که شاید به چند نفر آنها نسبتا کمتر بازی رسیده ولی اطمینان می‌دهم که در سال‌های آینده این جوانان که اکنون عضو تیم بزرگسالان سن‌ایچ هستند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از سن‌ایچ بیشتر خواهد شنید.

او ادامه داد: در نیم فصل دوم طه نعمتیان جدا شد و به لیگ عراق پیوست، مصدومان زیادی دادیم و در خیلی از بازی‌ها کمبود نفرات داشتیم. به طور مثال ما ۶ بازیکن‌مان را بدلایل مختلف مقابل سفیرگفتمان نداشتیم که غیبت این‌ها به تیم آسیب زد و البته تجربه‌ای شد که از آن استفاده خواهیم کرد.

سرمربی سن ایچ ساوه با اشاره به بازی حساس تیمش با کراپ در هفته بیستم گفت: کراپ مدعی قهرمانی است و بازیکنان باتجربه و نامداری در اختیار دارد. آنها هفته گذشته تیم گیتی‌پسند را تحت فشار گذاشته بودند و حتما بازی سختی برای ما در زمین حریف است. شرایط دو تیم به گونه‌ای است که برای بالای جدول می‌جنگند و هم امتیاز بودن هم به حساسیت بازی اضافه می‌کند. در عین حال تمرینات خوبی کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت حریف متمرکز شده‌ایم و انشاالله می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.