کد خبر : 235367
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 13:41
-

کشاورز در گفتگو با Fut5al :

مصدومیت فخیم آخر بازی ما را پیچیده کرد/ گیتی‌پسند با این اتفاقات تلخ همچنان امیدوار پیش می‌رود/ شجاعت داوران در جذابیت بازی اثرگذار شد

مصدومیت فخیم آخر بازی ما را پیچیده کرد/ گیتی‌پسند با این اتفاقات تلخ همچنان امیدوار پیش می‌رود/ شجاعت داوران در جذابیت بازی اثرگذار شد

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان گفت: مصدومیت فخیم مقابل کراپ برنامه‌های تهاجمی ما را برهم زد طوری که به حفظ برتری با کارهای دفاعی روی آوردیم و همین موضوع اواخر بازی را پیچیده کرد.

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص پیروزی مقابل کراپ الوند گفت: بازی خیلی خوب و سراسر هیجانی را مقابل کراپ انجام دادیم که بینندگان تلویزیونی حتما از آن لذت بردند و افسوس خوردیم که متاسفانه این بازی جذاب تماشاگر نداشت و هواداران اصفهانی تماشای نزدیک این بازی را از دست دادند.

سرمربی گیتی‌پسند ادامه داد: برابر تیم مدعی، پرمهره و ارزشمند کراپ الوند ما بازی را خوب شروع کردیم و همان اوایل کار هم چند موقعیت خطرناک ایجاد کردیم و در نهایت هم به گل رسیدیم اما مصدومیت فرهاد فخیم برنامه‌های ما در ادامه به هم ریخت و باید اذعان کرد که در بخش تهاجمی دچار مشکل جدی شدیم.

او تاکید کرد: متاسفانه برنامه‌های ما برای این بازی مطابق میل‌مان پیش نرفت تا در نیمه دوم به عوض راه‌های گلزنی، دنبال کنترل بازی و حفظ نتیجه باشیم و چون برنده بودیم به دنبال دفاع منطقی رفتیم. متاسفانه در دو دقیقه به پایان روی یک غفلت گل خوردیم اما از آنجا که دنبال بردن بودیم بلافاصله بر روی نتیجه یک بر یک پاورپلی کردیم و بچه‌ها از دل و جان مایه گذاشتند تا ببریم و از این بابت خیلی خوشحالم.

محمد کشاورز به نقش‌آفرینی داوران در پرهیجان شدن بازی با کراپ اشاره کرد و اذعان کرد: هر دو داور این بازی به تمامی صحنه‌های بازی بسیار نزدیک بودند و با شجاعت در زمین سوت زدند. آنها حتی با وجود گلی که در واپسین لحظات به ثمر رسید روند قضاوتشان تغییری نکرد تا تماشاگران فوتسال شاهد یک بازی جذاب تا پایان باشند. باید به آنها خسته نباشید و خدا قوت گفت.

کشاورز که در پاسخ به اینکه آیا جدایی سعید احمد عباسی عیار گلزنی گیتی‌پسند را پایین آورده؟ گفت: هیچ وقت بر روی یک بازیکن متمرکز نبوده‌ایم اما متاسفانه در هفته ششم سعید احمد عباسی را علیرغم میل باطنی از دست دادیم و انصافا هم نمی‌شود پنهان کرد که ضربه بدی خوردیم چون نمی‌شد در آن برهه زمانی جایگزین بیاوریم. در ادامه لیگ هم مصدومانی دادیم که نبود هر یک از آنها برای زمین خوردن یک تیم کافی است.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: ما جدای اینکه سعید احمد عباسی از جمع تیم جدا شد، فرهاد توکلی را اوایل نیم فصل دوم از دست دادیم که مهره قابل اتکایی بود، یک مقدار که جلوتر آمدیم فرهاد فخیمی که اضافه کرده بودیم و امیدوار به کمکش بودیم را قطعی از دست دادیم و الان سه هفته است که علیرضا عسگری را هم به دلیل مصدومیت نداریم و احتمالا این هفته هم ایشان را نخواهیم داشت. این اتفاقات غیرمترقبه شرایط ما را سخت کرده و در مضیقه هستیم اما واقعیت‌ها را پذیرفته‌ایم. سایر بزرگترهای تیم ما و حتی جوان‌های خوب مان با انگیزه در حال تمرین هستند و امیدوارانه به پیش می‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۴

دوباره سیا بازی رو شروع کردی خداروشکر همه دیدن که هیچکاری نتونستین بکنین گلر کراپ داغون بود وگرنه عمرا میبردین هنوزم اینهمه بازیکن داری بازم میگی نفر ندارم یادت باشه وقتی همه بازیکنات هم بودن ۹ امتیاز عقب بودی گیتی هیچ سالی اینقدر افتضاح فوتبال نمیکرد فقط سلطان علی افضل