کد خبر : 235528
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 21:37
-

دربی فوتسالی‌ مشهدی‌ها با رقابت‌ فرش‌آرا و رکن آذین

دربی فوتسالی‌ مشهدی‌ها با رقابت‌ فرش‌آرا و رکن آذین

دو تیم فرش آرا مشهد و رکن آذین مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران فردا ۱۶ دیماه دربی مشهد را رقم خواهند زد.

دو تیم فرش آرا مشهد و رکن آذین مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران فردا ۱۶ دی و از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که در این بازی هر دو تیم محکوم به برد هستند. 

تیم رکن آذین که شرایط اصلا خوبی را در جدول ندارد و بدون شک یکی از کاندیدای سقوط به حساب می آید در یکی از آخرین شانس های خود برای بقا در لیگ برتر باید به مصاف دیگر نماینده استان خراسان رضوی یعنی فرش آرا برود.

هواداران مشهدی امیدوار بودند تا بعد از انتقال امتیاز این تیم به مجموعه رکن آذین خاورمیانه شاید نتایج اول فصل، با حمید بی‌غم جبران شود اما شرایط آنطور که باید پیش نرفت و حتی بی‌غم هم از این تیم جدا شد و وضعیت این تیم بحرانی تر شد.

گفته می‌شود حتی بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی در تمرینات هم شرکت نکرده اند و با این حال باید منتظر باشیم تا ببینیم در بازی فردا و در دربی مشهد چه نتیجه ای در انتظار حسین اسلامی و تیمش خواهد بود.

در سمت مقابل تیم فرش آرا که نیم فصل دوم را با سه برد متوالی آغاز کرد در حالی باید به مصاف رکن آذین برود که در سه هفته گذشته یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده است.

قدرت بهادری خوب می‌داند که ۳ امتیاز این مسابقه برای تیمش چقدر حائز اهمیت است و با توجه با نزدیکی امتیازات در پایین جدول، برتری در این مسابقه می‌تواند کمک شایانی به او در ادامه لیگ کند.

فرش آرا در ۱۹ بازی گذشته با ۶ برد، ۴ تساوی و ۹ شکست در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. رکن آذین هم با همین تعداد بازی، با ۱ برد، ۱ تساوی و ۱۷ شکست در قعر جدول جای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.