کد خبر : 235532
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 21:42
-

عاقبت ریخت و پاش درکیش/ برداشت فدراسیون فوتبال از حساب سازمان لیگ فوتسال قانونی است؟

عاقبت ریخت و پاش درکیش/ برداشت فدراسیون فوتبال از حساب سازمان لیگ فوتسال قانونی است؟

برگزاری المپیاد فوتسال و بعضی از هزینه‌های انجام شده برای این المپیاد ابهاماتی را در خصوص مسائل مالی فدراسیون فوتبال ایجاد کرده که مشخص نیست این اقدام قانونی است یا اتفاق دیگری رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در راستای سیاست‌های استعدادیابی در فوتسال چندی پیش مسابقات المپیاد این رشته با حضور استان‌های مختلف در جزیره کیش برگزار شد تا کادر فنی تیم فوتسال جوانان ایران از نزدیک تمام بازیکنان مستعد را زیر نظر بگیرد.

هزینه عمده برگزاری و اسکان این المپیاد با سازمان منطقه آزاد جزیره کیش برگزار شد و بدون شک یکی از اقدامات موثر در رشد و توسعه فوتسال و آینده نگری برای سال‌های آینده محسوب می‌شود که در صورت حفظ بازیکنان منتخب در رده‌های سنی مختلف ملی، می‌تواند تا سال‌ها تیم ملی بزرگسالان را از داشتن بازیکن با کیفیت تغذیه کند.

با این حال در نحوه برگزاری و هزینه‌های این المپیاد از سوی فدراسیون فوتبال هم ابهاماتی است که هنوز به صورت شفاف به آن پرداخته نشده است. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال برای انجام بعضی از امور این رقابتها و اعزام نفرات مختلف که در بعضی از بخش‌ها بیش از حد نیاز به نظر می‌رسید، مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان را از حساب سازمان لیگ فوتسال برداشت کرده است.

بعد از برکناری آرش جابری از ریاست سازمان لیگ فوتسال، این سازمان توسط نایب رئیس هیات رئیسه یعنی چند ماه است که توسط محمدرضا غفاری اداره می‌شود. البته غفاری حق امضا در سازمان لیگ فوتسال ندارد و این موضوع زیر نظر مستقیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال انجام می‌شود.

خبرنگار برای پیگیری این موضوع با غفاری تماس گرفت تا درباره هزینه‌های صورت گرفته توضیحاتی ارائه کند؛ به خصوص در مورد برداشت فدراسیون فوتبال از حساب سازمان لیگ.

غفاری در پاسخ به سئوالی در این مورد، ابتدا با مکث گفت: هنوز پای حساب و کتاب نیامده‌ایم. این در هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح می‌شود. به هر حال نیروهای سازمان لیگ فوتسال هم برای برگزاری در این المپیاد حضور داشته‌اند.

وی سپس تاکید کرد که هنوز برداشتی از حساب سازمان لیگ صورت نگرفته اما ممکن است این اتفاق رخ بدهد. غفاری گفت: فدراسیون یک جاهایی هزینه کرده است. تا الان که هزینه‌ها با فدراسیون بوده و باید ببینیم چه می‌شود. هر چه باشد در نشست هیات رئیسه بررسی می‌شود.

نایب رئیس هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است فدراسیون فوتبال بدون اطلاع سازمان لیگ از حساب آن پول برداشت کرده باشد؟ اظهار کرد: هنوز که چیزی به ما اطلاع داده نشده است!

اینکه آیا اقدام فدراسیون فوتبال برای برداشت پول از حساب سازمان لیگ فوتسال که متعلق به باشگاه‌های مختلف است حق قانونی دارد یا نه یک بحث است اما اینکه چرا درباره این هزینه تاکنون شفاف سازی نشده، بحث دیگری است که می‌طلبد فدراسیون درباره آن توضیحاتی ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.