کد خبر : 235464
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 18:24
-

روز اول هفته بیستم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور؛

پرش کراپ به رده دوم با شکست پرگل سن‌ایچ/سفیر یک بالای جدولی دیگر را هم برد/ نفس مقاومت پشت گوش آناصنعت قم در قعر/ پیروزی زرند در بازی سه امتیازی+ جدول

پرش کراپ به رده دوم با شکست پرگل سن‌ایچ/سفیر یک بالای جدولی دیگر را هم برد/ نفس مقاومت پشت گوش آناصنعت قم در قعر/ پیروزی زرند در بازی سه امتیازی+ جدول

روز اول هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام چهار در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، از بیستمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در حساس ترین آنها تیم فوتسال کراپ الوند به مصاف سن ایچ رفت و موفق شد با پیروزی پرگل دوباره خود را به رده دوم جدول بازگرداند. 

 

شاگردان رضا لک در این بازی پرانگیزه ظاهر شدند اما در سوی دیگر میدان سن‌ایچ پس از گل غیرمترقبه علیرضا جوان و برخورد توپ به بازیکن خودی شیرازه کار از دستش در آمد و در ادامه هم نتواستند نمایشی در حد نام و رتبه خود داشته باشد. چرا پرونده در این بازی با پیروزی پنج بر یک موفق شد در روزی که گیتی‌پسند بازی نداشت تا رده دوم جدول بالا بیاید و در انتظار نتایج روز جمعه بماند. 

 

مقاومت البرز در بندرعباس مهمان صنایع پشتیبان هرمزگان بود کرجی ها در این بازی در نمایش فوق العاده بودند تا در روزی که صنایع پشتیبان هرگز در حد و اندازه خود ظاهر نشد ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاده و در نهایت نیز با پیروزی دو بر یک کار را به پایان ببرند مقاومت البرز با کسب این سه امتیاز در جدول را داغ کرد و رقابت برای فرار از منطقه سقوط را با رقبای بالاسری خود همچون آنا صنعت پاسارگاد قم حساس کرد. 

 

فولاد زرند ایرانیان در خانه خود موفق به کسب پیروزی ارزشمندی برابر زندی بتن کلاردشت شد و با دو گل موفق به کسب پیروزی در بازی ۶ امتیازی شد و تا رده ششم جدول رده بندی بالا آمد. 

در تهران نیز سفیر که پیش از این تیم های بالای جدولی را زمینگیر کرده بود این بار گهر زمین پرمدعا را از پیش رو برداشت و یک پله در جدول صعود کرد.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.