کد خبر : 235831
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 9:10
-

برای نماینده‌های فدراسیون آموزش اخلاق بگذارید / با فحش و سیلی سرآناصنعت را بریدند صدایی درنیامد / خان‌احمدی آبروی نماینده‌ها را برد

برای نماینده‌های فدراسیون آموزش اخلاق بگذارید / با فحش و سیلی سرآناصنعت را بریدند صدایی درنیامد / خان‌احمدی آبروی نماینده‌ها را برد

مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: خان‌احمدی نماینده فدراسیون با بداخلاقی‌های خود عامل شکست ما در بازی خانگی هفته بیستم مقابل گیتی‌پسند اصفهان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در بیستمین هفته رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بین آناصنعت پاسارگاد قم و گیتی‌پسند اصفهان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد و در حالی که آناصنعتی‌ها با دو گل آرتا رضایی و سوران بالکانه از حریف خود پیش افتادند اما گیتی‌پسند با گل‌های ابوالقاسم اروجی، علی مروتی، مسعود یوسف و علی‌اصغر حسن‌زاده بازی باخته را به پیروزی تبدیل کرد، دیداری که البته حواشی بسیاری داشت و مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد در گفت‌وگو با ما به آنها اشاره کرد که از نظرتان می‌گذرد:

محمدجعفر عابدی با اشاره به موقعیت حساس تیم آناصنعت پاسارگاد در جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته‌های رو به پایان لیگ ۱۴۰۱، تصریح کرد: متاسفانه خان‌احمدی نماینده فدراسیون در این مسابقه حساس، از نظر عملکرد و به ویژه از نظر اخلاق و برخورد به گونه‌ای رفتار کرد که واقعا آبروی فدراسیون و کمیته فوتسال ایران را به چاه ریخت! و با کارهایی که انجام داد سر آناصنعت را برید.

فدراسیون در موضوع تماشاگر بی‌تدبیر است
وی ادامه داد: ابتدا باید برای کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال کشورمان ابراز تاسف کنیم که متاسفانه در این شرایط کشور که مردم بیش از هر زمان به وحدت و همبستگی و در کنار هم بودن نیاز دارند، تماشاگران را از حضور در سالن‌های ورزشی منع کرده در حالی که با حضور تماشاگران در سالن‌ها می‌توانستیم به آن‌ور آبی‌ها که بدخواه ما و کشورمان هستند همبستگی و درکنار هم بودن‌مان را نشان دهیم و بگویم که کشورمان امن است ولی حیف که کمیته فوتسال بی‌برنامه است و بی‌تدبیر!

نماینده فدراسیون فردی چاله‌میدانی است!
عابدی تصریح کرد: از بی‌تدبیری کمیته فوتسال همین بس که انسان بی‌ادب و بی‌شخصیتی همچون خان‌احمدی را به عنوان نماینده فدراسیون برای یک رویداد مهم ورزش کشور انتخاب می‌کند و او نه تنها شخصیت این مسوولیت خطیر را ندارد بلکه با زبان و اخلاق بد، توهین و زور بازو کارهایش را انجام می‌دهد و میدان رقابت ورزشی را با میدان جنگ اشتباه گرفته است.
مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: قبل از بازی آمده و مانند چاله‌میدانی‌‌ها صدای خود را در سالن خالی از تماشاگر بلند کرده که تیم ما حق حضور تماشاگر در سالن ندارد، در حالی که تماشاگری در سالن حضور نداشت و فقط عوامل تیم در سالن بودند و متاسفانه خان‌احمدی جنجال هدفمند خود را قبل از شروع مسابقه آغاز کرد.

آقای نماینده فکر نمی‌کرد از گیتی‌پسند جلو بیافتیم
وی اضافه کرد: تک تک اعضای مجموعه آناصنعت، حتی مدیرعامل باشگاه تمام خواسته‌ها و ضوابطی که این ناظر کاربلد و اخلاق‌مدار! مد نظر داشت را در سالن مسابقه فراهم کردند و همه چیز مهیای شروع مسابقه شد، داور هم بدون هیچ مشکلی سوت آغاز بازی را به صدا در آورد اما شاید آقای نماینده فکر نمی‌کرد که تیم ما از گیتی‌پسند دو بر صفر جلو بیافتد.
مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم تصریح کرد: شاید برای نماینده فدراسیون قابل هضم نبود که تیم آناصنعت دو گل به گیتی‌پسند متموّل بزند و دو بر صفر جلو بیافتد چون وقتی این اتفاق افتاد دقیقا بعد از گل دوم تیم ما بازی را نگه داشت و در شرایطی که تیم برتر میدان بودیم و با عده‌ای جوان کم ‌نام و نشان ولی مستعد و آینده‌دار تیم حریف را در فشار گذاشته بودیم، آقای نماینده بازی را نگه داشت و حضور تماشاگر در سالن را بهانه کرد.
این کار او حساب شده و طبق برنامه پیش رفت و تیم ما که بدون حضور بازیکنان شاخص که به دلیل مصدومیت در تیم نبودند با دو گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاده بود را با وقفه‌ای که به بهانه حضور تماشاگر در سالن ایجاد کرد، از حرکت رو به جلو انداخت و مابقی زمان‌های مسابقه به نفع حریف تغییر کرد.

یک فرد بی‌سواد، سرمایه‌گذار بزرگ فوتسال را فراری می‌دهد!
وی افزود: متاسفانه چیزی در حدود ۱۵ دقیقه بازی را متوقف نگه داشت تا مثلا تماشاگر را از سالن بیرون کند در حالی که تماشاگری در سالن نبود، حتی به مدیرعامل، کادر مدیریتی باشگاه و بازیکنان ذخیره ما هم رحم نکرد و متاسفانه با ادبیات سخیف و زشت با مهندس شرافتی مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم صحبت کرد و حرمت متولی باشگاه را که صادقانه به فوتسال خدمت می‌کند و خادم این رشته موفق است نگه نداشت! آن وقت ما چطور انتظار داریم یک سرمایه‌گذار بزرگ به نام آناصنعت از فوتسال فراری نشود؟

آقای نماینده فقط توهین کردن را بلد بود
مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم افزود: با قاطعیت می‌گویم که ما هیچ تماشاگری در سالن نداشتیم، حتی بخاطر مصالح باشگاه در زمانی که قرار بود افراد داخل سالن بیرون بروند، به عنوان عضوی از باشگاه به سفارش مدیرعامل آناصنعت افراد اندک موجود را به بیرون هدایت کردیم و زمانی که به آقای نماینده کمک می‌کردم و از او خواستم که کمی مهربان‌تر با تیم ما رفتار کند، متاسفانه با توهین او مواجه شدیم و ابتدا من را با دست کنار زد و در ادامه به تندی و با ادبیات زشت گفت خودت هم باید از سالن بیرون بروی! اینجا بود که به او واقعا تردید کردم.

مدیریت کردن بلد نبود ؛ به مدیرعامل باشگاه هم بی‌احترامی کرد
عابدی تصریح کرد: حرف ما این بود که اگر تماشاگری که به نظر آقای نماینده در سالن بود، باید بین دو نیمه این موضوع را مدیریت می‌کرد نه اینکه وقتی با دو گل پیش افتادیم بازی را متوقف کند، متاسفانه بعد از پیگیری مجدد بازی بود که تیم گیتی‌پسند گل او را زد و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول هم یک پنالتی گرفته شد و حریف گل تساوی را به ثمر رساند.
وی ابراز کرد: متاسفانه رفتار زننده و دور از ادب نماینده فدراسیون در بین دو نیمه هم ادامه داشت و در این لحظات بار دیگر رفتارهایش با تیم ما را همانگونه ادامه داد و حتی وقتی مهندس شرافتی مدیرعامل باشگاه از بازیکنان مصدوم ما خواست که تیم را تشویق نکنید و الّا از سالن بیرون‌تان می‌کنند، متاسفانه آقای نماینده به جای اصلاح رفتار خود به مدیرعامل باشگاه می‌گوید آقای محترم مواظب حرف‌زدنتان باشید!!! که مهندس شرافتی در پاسخ گفت با شما نبودم و با بازیکنان تیمم صحبت می‌کنم.

خان‌احمدی آبروی دیگر نماینده‌ها را هم زیر سئوال برد
وی بیان کرد: متاسفانه رفتارها و عکس‌العمل‌ها خان‌احمدی نماینده فدراسیون در تمام لحظات، بارها موجب التهاب و به حاشیه رفتن بازی شد و از جمله ایرادهای مهم این است که در هر صحبتی با تیم آناصنعت پاسارگاد قم با لحن تند و فریاد بلند صحبت می‌کرد و طوری رفتار می‌کرد که گویا اینجا میدان جنگ است.
عابدی افزود: سال‌ها در این فوتبال و فوتسال بوده و تجربیات زیادی از نوع رفتار نماینده‌های فدراسیون و ناظران داوری دیده‌ام و بسیار انسان‌های شریفی هستند و هرگز هیچ شخصی را متهم نمی‌کنم، فقط می‌گویم یک نماینده وظیفه سنگینی دارد و باید بسیار مدبّرانه رفتار کند نه رفتاری که آقای خان‌احمدی در سالن حیدریان قم انجام داد و متاسفانه آبروی دیگر نماینده‌ها را هم زیر سئوال برد.

خان‌احمدی خودش را از رئیس فدراسیون هم بالاتر می‌داند؟
مدیر رسانه تیم آناصنعت پاسارگاد قم عنوان کرد: اولین شاخصی که نماینده فدراسیون باید داشته باشد اخلاق، رفتار مناسب و ادبیات مودبانه است چون دوربین‌ها، مردم و جامعه او را می‌بینند، اما این آقا خودش را بالاتر از همه می‌دانست و متاسفانه مدل زشتی از رفتارها را با تیم ما انجام داد. نمی‌دانم آیا او خودش را از رئیس فدراسیون هم بالاتر می‌داند؟

در قزوین و سیرجان حضور تماشاگر هیچ منعی نداشت؟
مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم تصریح کرد: از عدم نظارت سازمان لیگ بر عملکرد نماینده‌های فدراسیون هم باید بگویم، در دو هفته گذشته که ما میهمان کراپ الوند و گهر زمین سیرجان بودیم، در حین برگزاری بازی دست کم بیش از ۱۰۰ تماشاگر در سالن یادگار امام (ره) الوند و امام علی (ع) سیرجان حضور داشتند اما هیچ یک از نماینده‌های فدراسیون در این دو بازی به تیم میزبان گیر ندادند و تماشاگران را از سالن بیرون نکردند و ما هم اعتراض کردیم نتیجه‌ای نگرفتیم.

فحش شنیدیم و سیلی خوردیم اما نماینده فدراسیون با میزبان همراهی کرد
وی تصریح کرد: در سیرجان تماشاگری روی سکوها به کاپیتان تیم ما فحاشی می‌کرد و تماشاگر دیگری به گوش بازیکن ما (محمد هاتفی) زد که اتفاقا در حضور نیروی انتظامی و آقای بوریاباف نماینده فدراسیون رخ داد و مستندات آن هم موجود است اما آقای نماینده با میزبان کاملا هماهنگ بود و حتی اعتراض ما به جایی نرسید، آن وقت در سالن شهید حیدریان قم شخصی بی‌ادب به نام خان‌احمدی همه جوره جولان می‌دهد و کاری می‌کند که نتیجه به نفع میهمان تغییر کند.

مقابل زندی‌بتن  هم نماینده فدراسیون بودی!!!
عابدی ابراز کرد: آقای خان‌احمدی شما که ادعای یک ناظر بین‌المللی را دارید رفتارهایتان را مرور و از خودتان دلیل آن را سئوال کنید، شما در این مسوولیت رفتارهای زشتی دارید و متاسفانه عملکرد و رفتارهای اشتباه‌تان یک مجموعه بزرگ صنعتی را تا مرز ناامیدی از تیم‌داری در فوتسال ایران پیش برد و امید و آرزوی جوان‌های فوتسال‌خیزترین شهر ایران را بر باد دادید.
آقای نماینده محترم در این دیدار کلکسیونی از اشتباه بودی و باید با احترام به تمام نماینده‌ها و ناظران عزیز فوتسال ایران تاکید کنم که رفتارهای این آقا همواره خاص و جهت‌دار است، او را در بازی آناصنعت با زندی‌بتن در کلاردشت به دقت زیر نظر داشتم،چطور در این سالن که خود شما بودی تماشاگر در سالن حضور داشت و حضور افرادی که شما به آنها تماشاگر می‌گویید هیچ مشکلی نبود؟ اما در قم این رفتار را با آناصنعت کردی؟

صدای صدا و سیما، خبرنگاران و عکاسان هم درآمد!
نماینده محترم فدراسیون با این همه ادعا کاری کرد که صدا و سیمای مرکز قم و دوستان رسانه‌ای هم صدای‌شان درآمده و می‌گویند اگر افرادی شبیه خان‌احمدی در بازی‌های بعدی باشند و اینگونه رفتارهای زشت را انجام دهد دیگر برای پخش زنده و پوشش رسانه‌ای نمی‌آیند! این آقا آنقدر در کارش بی‌تدبیر بود که بارها عوامل صدا و سیما و خبرنگاران را مورد خطاب‌ها و رفتارهای عجیب و زشت خود قرار داد و عکاس‌‌ها و عوامل صدا و سیما را می‌خواست از سالن بیرون کند!

لزوم دوره‌های توجیهی و آموزشی برای نماینده‌های فدراسیون
عابدی یاد آور شد: با احترام به فدراسیون، کمیته فوتسال و سازمان لیگ باید بگویم که بهتر است دوره‌های توجیهی و آموزشی بیشتری را برای نمایند‌ه‌های خود در نظر بگیرند تا لحظه‌ای رفتار احساسی آنها موجب هدر رفتن میلیاردها هزینه یک تیم و احساسات هزاران تماشاگر علاقمند به تیم نشود و حامیان مالی را از سرمایه‌گذاری در این رشته فراری ندهد.

داوران مسابقه هم قضاوت بحث‌برانگیزی داشتند ؛ پنالتی ما را نگرفتند
مدیر رسانه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم اضافه کرد: متاسفانه قضاوت بحث برانگیز داوران این دیدار هم موجب شد تا تیم ما بدجور تحت فشار قرار بگیرد، چون آقای نصیرلو صحنه خطای سپهر محمدی بر روی محمد رحمتی در داخل محوطه جریمه گیتی‌پسند را به دقت دید و تایید کرد که داور یک پنالتی مسلّم به نفع آناصنعت نگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

اگه چند نفر بودن پس عکسشونو تو فضای مجازی پخش کن که چند نفر بودن یا بالای صد نفر بودن ،فقط شما رسانه ای ها خوب حرف زدنو بلدین ، داور پنالتی نگرفت خوب کلیپشو پخش کن مستند صحبت کن