کد خبر : 236218
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 دی 1401 - 22:01
-

باید از ارتکاب جزئی‌ترین اشتباهات پرهیز کنیم

تقی‌پور: نتیجه‌ای جز برد ما را راضی نمی‌کند

تقی‌پور: نتیجه‌ای جز برد ما را راضی نمی‌کند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان از آمادگی تیمش برای کسب برد نوزدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل فرش‌آرا گفت: این بازی هم مثل همه بازی‌ها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد چون فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و با همه احترامی که به تیم حریف قائل هستم، هیچ نتیجه‌ای جز برد ما را راضی نمی‌کند. 

 

او افزود: روند خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم. البته در این چند بازی اخیر در بعضی جاها آن تیمی که باید، نبودیم ولی خدا را شکر بازیکنانی داریم که در شرایط سخت می‌توانند کار را دربیاورند. البته هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم باید با تمرکز بالا پیش برویم و از ارتکاب جزئی‌ترین اشتباهات پرهیز کنیم. 

 

سرمربی مس سونگون ورزقان در مورد تیم حریف گفت: فرش آرا با توجه به شرایطی که در جدول دارد تلاش خواهد کرد تا از این بازی امتیاز بگیرد. شناخت خوبی از آنها داریم و در طول هفته و فرصتی که داشتیم روی نقاط ضعف و قوت این تیم کارکرده‌ایم. بازهم تأکید می‌کنم که اگر بچه‌ها خودشان باشند و با تمرکز صد درصدی بازی کنیم، با سه امتیاز و سربلند از زمین خارج خواهیم شد. 

 

تقی پور در پایان تأکید کرد: بازی قرار بود فردا برگزار شود و ما طبق آن برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی متأسفانه بعد از تمرین آخر ما مشخص شد که بازی یک روز به تعویق افتاده است. به‌هرحال امروز هم یک جلسه تمرینی برگزار و سعی کردیم آمادگی بچه‌ها را حفظ کنیم. هیچ مشکل خاصی نداریم و به امید خدا می‌رویم تا با ارائه یک بازی تماشاگرپسند، جواب حمایت مدیریت محترم و هواداران را با بردی دیگر بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.