کد خبر : 236171
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 دی 1401 - 18:30
-

روز اول هفته بیست و یکم لیگ‌برتر فوتسال؛

پیروزی میلیمتری گیتی با لشکر مصدومان در سیرجان/ زندی‌بتن شاخ غول الوندی را شکست/ صعود سفیرگفتمان به رده ششم+ جدول

پیروزی میلیمتری گیتی با لشکر مصدومان در سیرجان/ زندی‌بتن شاخ غول الوندی را شکست/ صعود سفیرگفتمان به رده ششم+ جدول

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با وجود مصدومان جدید خود موفق شدن در بازی سنگین خارج از خانه خود با پیروزی یک بر صفر سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه کشور امروز در سه شهر سیرجان کلاردشت و تهران برگزار شد که در حساس ترین آنها گیتی پسند برابر تیم گهر زمین رده پنجم جدول قرار گرفت. 

 

محمد کشاورز که پس از مصدومیت فرهاد فخیم و فرهاد توکلی دو بازیکن دیگر کلیدی خود را نیز برای بازی امروز از دست داده بود با بازیکنان جوان خود خوش درخشید و توانست در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست پیدا کند. گهر زمین در نیمه دوم به آب و آتش زد و تمام تلاش خود را برای تغییر نتیجه این بازی انجام داد اما تک گل علی اصغر حسن زاده تا پایان بازی پابرجا ماند تا گیتی‌پسند در روز شکست کراپ الوند در کلاردشت تنها تعقیب کننده مس در جدول رده‌بندی باقی بماند. 

 

رقابت تیم‌های زندی‌بتن کلاردشت و کراپ الوند به دلیل حضور رضا لک سرمربی فصل گذشته کلاردشتی‌ها و سرمربی فعلی کراپی‌ها از دیدارهای جذاب این هفته بود این بازی افتادن زندی‌بتن همراه بود اما ماراتن دو تیم تا گل سوم ادامه پیدا کرد و پس از آن بود که زندی‌بتن توانست با دوبله دیگر پیروزی ۵بر صفر از آن خود کند. تیم جواد رضایی در این بازی اسیر تجربه بالای بازیکنان کراپ نشد و توانست کار بزرگی را در این هفته رقم بزند و شاخ غول الوندی را در سالن بعثت کلاردشت بشکند. 

 

سفیرگفتمان تهران در خانه میزبان صنایع پشتیبان هرمزگان بود این بازی در نیمه اول ماراتن نزدیک دو تیم همراه بود و هر گل میزبان توسط بندری‌ها پاسخ داده می‌شد. در نیمه دوم بازی سفیر گفتمان توانست در ادامه پیروزی‌های سریالی خود باز هم پیش افتاده و در نهایت نیز پیروزی ارزشمند ۶ بر سه را برای حضور در رده ششم جدول رقم بزند. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.