کد خبر : 236632
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 16:27
-

سینا پرکاس در گفتگو با Fut5al :

بازی انتحاری آناصنعت برد ما را میلیمتری کرد/ سن‌ایچ دنبال جایگاهی بهتر از چهارمی است

بازی انتحاری آناصنعت برد ما را میلیمتری کرد/ سن‌ایچ دنبال جایگاهی بهتر از چهارمی است

دروازه‌بان سن‌ایچ ساوه گفت: آنا صنعت قم مقابل ما کاملاً انتحاری بازی کرد و همین موضوع نیز باعث شد تا این دیدار نزدیک و برتری ما میلیمتری شود.

سینا پرکاس دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه پس از پیروزی مقابل آنا صنعت قم به Fut5al گفت: برخلاف آنچه که از آنا صنعت در فیلم بازی هفته گذشته‌اش دیده بودیم و آنالیز کرده بودیم، این تیم متفاوت ظاهر شد و فوتسال هجومی و انتحاری را در دستور کار خود قرار داده بود ولیکن غافلگیر نشدیم و توانستیم برتری خود را با پیروزی و کسب هر سه امتیاز ثابت کنیم. 

 

او افزود: بازیکنان ما به نحو احسن از آنچه که کادرفنی بر عهده شان گذاشته بود بر آمده و توانستند نبض بازی را در دست بگیرند. ما ابتدا دو گل از حریف خود پیش افتادیم و در یک دقیقه پایانی نیمه اول یک گل دریافت کردیم. 

 

سنگربان سن‌ایچ ساوه تاکید کرد: در نیمه دوم نیز شانس برای گلزنی داشتیم اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد اما با دفاع منطقی و هوشیاری در زمان بازی پاورپلی حریف که از بازیکنان تکنیکی نیز بهره می‌برد، توانستیم برتری خود را حفظ کرده و با همان پیروزی نیمه اول بازی را به پایان ببریم. 

 

پرکاس با بیان اینکه ماجراجویی سن‌ایچ در لیگ ۱۴۰۱ به پایان نرسیده، گفت: ما در اوایل لیگ چندین هفته صدرنشین بودیم و از دست رفتن چندین بازیکن به دلیل مصدومیت ما را از قله لیگ دور کرد به همین خاطر هم جایگاه چهارم را مناسب خود نمی‌دانیم و دنبال جایگاهی بهتر از چهارمی در لیگ امسال هستیم. 

 

او یادآور شد: در دو هفته آینده دو بازی سخت پیش‌رو داریم و تلاش خواهیم کرد تا با کسب نتیجه لازم، مهیای سه بازی پایانی لیگ شویم و انشاالله با رتبه‌ای در خور نام سن‌ایچ کارمان را به پایان ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.