کد خبر : 236653
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 18:38
-

احمدنیا در گفتگو با Fut5al :

دلیل حرکت سینوسی صنایع پشتیبان، جوانی واقعی تیم است/ دو میزبانی متوالی در بندرعباس را سکوی پرتاب می‌کنیم/ غیرت داریم و نمی‌افتیم

دلیل حرکت سینوسی صنایع پشتیبان، جوانی واقعی تیم است/ دو میزبانی متوالی در بندرعباس را سکوی پرتاب می‌کنیم/ غیرت داریم و نمی‌افتیم

بازیکن راس صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: دلیل حرکت سینوسی تیم ما از ابتدای فصل تنها جوانی واقعی تیم ما در میان تیم‌های لیگ‌برتری است.

سروش احمدنیا پس از شکست تیمش مقابل سفیرگفتمان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار Fut5al گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی از حریف تهرانی جلو هم افتادیم ولی در بعضی از دقایق بازی تمرکز نداشتیم و گل‌های ساده‌ای خوردیم و اصلا حقمان نبود با این اختلاف مقابل سفیرگفتمان بازنده باشیم. 

او‌ ادامه داد: بازی خیلی نزدیکی داشتیم حتی در بعضی از دقایق خیلی بهتر از حریف بودیم ولی در چند لحظه ما چند اشتباه کردیم و همین اشتباه باعث باخت ما شد. اما همان جا دور هم جمع شدیم و این بازی را فراموش کردیم چون دو بازی پشت سر هم در بندرعباس میزبان هستیم و باید قدر میزبانی را بدانیم و نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم شرایطمان رو در جدول بهبود ببخشیم. 

راس مشهدی صنایع پشتیبان با بیان اینکه به دو میزبانی متوالی تیمش به چشم سکوی پرتاب نگاه می‌کند، گفت: ما امروز فقط و فقط به بازی با گهرزمین فکر می‌کنیم. برای برد این بازی همه هم قسم شده‌ایم تا با انرژی و انگیزه مضاعف در بندر بهترین نمایش‌مان را به اجرا بگذاریم و بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دل همه مردم هرمزگان را شاد کنیم. بازی بعد هم ارزشمند است چون این فرصت را داریم تا با دو بازی متوالی را ببریم و از پایین جدول جدا شویم. 

احمدنیا افزود: تیم ما واقعا در ۳تا بازی اخیر به حق واقعی خودش نرسید و در حالی که نمایش خوبی داشتیم نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. چون تیم جوانی داریم و تجربه سال اول لیگ‌برتر هست قدری طبیعی است اما نباید بیش از این فرصت‌سوزی کرد. 

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است صنایع پشتیبان به لیگ یک سقوط کند؟ اظهار کرد: نمی‌افتیم چون غیرت داریم. مطمئن باشید تیم ما با درایت کادرفنی و حمایت‌های مدیریت از این هفته به لطف خدا و تلاش همه بچه‌های تیم بهترین نتیجه را خواهند گرفت و حتما با آخر جدول فاصله می‌گیریم. هدف ما امسال در وهله ی اول حفظ تیم در لیگ‌برتر است که انشالله به لطف خدا اتفاق خواهد افتاد و پس از آن قطعا نیم‌نگاهی با توجه به بازی‌های باقیمانده به رتبه ی تک رقمی خواهیم داشت. 

سروش احمدنیا خاطرنشان کرد: جوانی تیم ما شعاری نیست و کافی است سن بازیکنانی که به میدان می‌روند را بررسی کنید. تیم جوان بالا و پایین دارد اما توانی دارد که اگر با چاشنی انگیزه توام شود هیچ حریفی جلودارش نیست؛ ببینید که صنایع پشتیبان یقه چه تیم‌هایی را امسال گرفته است. امسال قدری مشکلات مالی داشتیم که با تلاش مدیران محترم باشگاه در حال حل شدن است و انشاالله تیم روی ریل باز خواهد گشت.

گفتگو: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.