کد خبر : 236636
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 17:32
-

سرمربی زندی‌بتن در گفتگو با Fut5al :

زدن ۵گل به بهترین دفاع لیگ تحسین‌برانگیز بود/ شناخت لک از زندی‌بتن کار ما را سخت کرد

زدن ۵گل به بهترین دفاع لیگ تحسین‌برانگیز بود/ شناخت لک از زندی‌بتن کار ما را سخت کرد

جواد رضایی گفت: مقابل بهترین دفاع و دروازه لیگ به ثمر رساندن ۵ گل اقدام تحسین برانگیزی بود که نباید از آن غافل شد.

جواد رضایی سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت پس از پیروزی تیمش مقابل کراپ الوند به خبرنگار Fut5al گفت: بلافاصله بعد از دیدار هفته گذشته برابر فولادزرند ایرانیان و برگشت به کلاردشت، شروع به برنامه‌ریزی برای این دیدار مهم کردیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دوباره تیم را بر روی ریل بردن بازگردانیم. 

 

او افزود: بازی در برابر کراپ الوند که از لحاظ فلسفه تیمداری با باشگاه زندی بتن کلاردشت بسیار متفاوت است، قطعا سختی‌های خاص خودش را به دنبال داشت. همچنین شناخت کادرفنی کراپ که فصل گذشته در باشگاه زندی بتن حضور داشته و از بازیکنان ما شناخت کافی داشتند، به دشواری کار ما در این هفته می‌افزود. 

 

رضایی تاکید کرد: در طول جلسات تمرینی و جلسات آنالیز متعددی که در این هفته داشتیم، نقاط ضعف و قوت تیم کراپ الوند را به خوبی بررسی کردیم؛ نکات مهم برای رسیدن به یک سوم دفاعی این تیم، خلق موقعیت و گلزنی برابر تیمی که بهترین خط دفاع لیگ و کمترین گل خورده لیگ برتر را تا به اینجای فصل در اختیار دارد را مورد ارزیابی قرار دادیم و خدا را شاکریم که توانستیم با تلاش دو چندان بازیکنان توانمند زندی‌بتن در این دیدار مهم، دست پر از بازی خارج شویم و خود را آماده حضور پرقدرت‌تر در ادامه لیگ بکنیم. 

 

سرمربی زندی‌بتن با اشاره به اهداف تیمش تصریح کرد: به تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی باشگاه زندی بتن خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم و خوشحالم که مزد زحمات و تلاش‌هایشان را در این هفته با کسب یک پیروزی شیرین دریافت کردند. این بازی برای ما به پایان رسید و از همین لحظه به دنبال برنامه‌ریزی ایده‌آل برای بازی بسیار مهم آتی برابر تیم خوب و قابل احترام آناصنعت پاسارگاد قم هستیم. 

 

او با بیان اینکه مهمترین موضوع در هفته‌های آتی مسئله چینش داوران خواهد بود گفت: از کمیته داوران و مسئولین محترم چینش داوران تقاضا دارم که در این پنج هفته پایانی که زمان تعیین و اثبات جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی است، کما فی سابق از بهترین داوران خود استفاده ببرند که نتیجه بازی‌ها فقط با عملکرد فنی تیم‌ها تعیین شود و حقی از مجموعه‌ای ضایع نگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.