کد خبر : 236684
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 9:18
-

مربی قرضی روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران!

مربی قرضی روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران!

تیم ملی فوتسال زنان ایران همچون دیگر تیم های زنان زیرنظر فدراسیون فوتبال اوضاع خوبی ندارد و به نظر می رسد مسئولان در اندیشه استفاده از مربی موقت و قرضی برای این تیم هستند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال زنان ایران در ۴ سال اخیر جمعاً یک ماه در اردوی آماده‌سازی نبوده که برای تیمی که ۲ دوره قهرمان آسیا بوده، رزومه‌ای باورنکردنی است اما شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات آسیایی باعث شد تا تیم ملی فوتسال زنان به اغما برود و سال گذشته و در دوره مدیریت شهاب عزیزی‌خادم، او به صورت موقت با توجه به در پیش بودن مسابقات کافا ۲۰۲۲، فروزان سلیمانی را سرمربی تیم ملی کرد اما عمر حضور سلیمانی هم در تیم ملی زیاد نبود. 

سلیمانی همراه تیم به کافا رفت و با جام قهرمانی به تهران بازگشت و سپس در ۲ بازی دوستانه برابر روسیه شکست خورد و بعد از آن هم با وجود برگزاری ۲ دوره اردوی آماده‌سازی کوتاه‌مدت، دیگری خبری از تیم ملی فوتسال زنان نشد تا حالا که قرار است در آستانه کافا ۲۰۲۳، مجدداً این تیم تشکیل شود اما این‌بار باید مدیران فدراسیون فوتبال نگاهی بلندمدت به این تیم داشته باشند چون گفته می‌شود در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) زنان فوتسال ایران برای هت‌تریک در قهرمانی آسیا باید به میدان بروند و تحقق این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه اخیر هیات‌رئیسه از اعضا اختیار گرفت تا بتواند خود شخصاً در این زمینه تصمیم‌گیری کند و در روزهای گذشته تاج با چهره‌های سرشناس فوتسال ایران مشورت کرده تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. ایده رئیس فدراسیون فوتبال در برهه کنونی، انتخاب سرمربی موقت است و او قصد دارد بعد از اتمام مسابقات کافا، به تیم ملی فوتسال زنان سامان بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.